مهدی مهدی‌پور پس از تساوی برابر آلومینیوم اراک اظهار کرد: ما سوار بازی و بودیم و به نظرم فوتبالی که بازی می‌کنیم یک بازی بسیار ایده‌آلی است. خیلی از تیم‌هایی که برابر ما بازی می‌کنند دفاعی بازی می‌کنند که گل نخورند. امروز هم ما نسبت به بازی ذوب آهن بازی خوبی را ارائه دادیم و فرصت‌های زیادی داشتیم، اما باید بگویم امروز دروازبان تیم آلومینیوم اراک هم بسیار خوب عمل کرد و می‌توانم بگویم به روز خوب او بر خوردیم و متأسفانه نتوانستیم ۳ بازی این بازی را از آن خود کنیم.  

وی افزود: ما بدشانس هستیم و امروز هر چه موقعیت داشتیم به گل تبدیل نشد تا بازی با تقسیم امتیاز بین ۲ تیم به پایان برسد. بازی ایده‌آل و بسیار خوبی را داریم و فقط بد شانس هستیم که به گل نمی‌رسیم.  

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص داوری هم عنوان کرد: کارت‌هایی که داور به شریفات داد با توجه به چیزی که دیدم درست و بود و اشتباه از سوی شریفات بود. در مقابل کارتی هم که به ارسلان داد هرچند سر خورد ولی کارت زرد جریمه کافی بود. در کل امروز داور بازی قضاوت خوبی داشت و تنها یک صحنه بود که برای استقلال باید پنالتی اعلام می‌کرد که بازم برای هر داوری تشخیص دادنش سخت بود و تنها شاید VAR می‌توانست به کمک داور بیاید.