به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد، سرمربی اورتون، از اولین کسانی بود که حمایت خود را از استیون جرارد، سرمربی اخراج شده استون‌ویلا، نشان داد و از برکناری زودهنگام او انتقاد کرد.

لمپارد به نسلی از مربیان تازه‌نفس انگلیسی تعلق دارد که استیون جرارد هم از جمله آنها است. لمپارد در سالهایی که به عنوان ستاره چلسی در میادین حضور داشت بارها در مقابل استیون جرارد، ستاره آن روزهای لیورپول، بازی کرده است.

جرارد دیروز بعد از حدود یک سال نشستن روی نیمکت استون‌ویلا اخراج شد. آخرین بازی او به عنوان مربی شکست 3-0 مقابل فولام بود. لمپارد در صحبت‌های خود به موفقیت میکل آرتتا در آرسنال اشاره کرد و گفت مربیان جوان برای نشان دادن توانایی‌هایشان به زمان بیشتری نیاز دارند.

سرمربی اورتون در این باره گفت:" من برای استیون جرارد چه به عنوان فوتبالیست، چه به عنوان یک رفیق و چه به عنوان یک مربی احترام زیادی قائلم. همه ما می‌دانیم این شغل چه ریسک‌هایی دارد. ولی یک مربی در فوتبال مدرن باید وقت بیشتری داشته باشد تا خودش را ثابت کند.

مثال‌های زیادی در لیگ برتر هست که نشان می‌دهد مربیان جوان هم می‌توانند موفق باشند. مربی تیم صدرنشین جدول، میکل آرتتا، را ببینید که این روزها همه به عنوان یک مربی درجه‌یک تحسینش می‌کنند. ولی در گذشته بارها شاهد بودیم که از او انتقاد می‌شد و می‌گفتند نباید به کارش در آرسنال ادامه بدهد. ولی هر چه زمان گذشت مردم قدرش را فهمیدند".