به گزارش "ورزش سه"، رافائلا پیمنتا مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند است و این روزها یکی از آینده‌دارترین ستاره‌های دنیای فوتبال را در اختیار دارد. پیمنتا که در زمان حیات مینو رایولا به عنوان دست راست او فعالیت می‌کرد از زمان مرگ این ایجنت مشهور حالا وارث شرکت بزرگ او شده است.

پیمنتا در تابستان جاری تلاش زیادی کرد تا ارلینگ هالند را از بوروسیا دورتموند به منچسترسیتی منتقل کند. او حالا در ادعایی عجیب می‌گوید ستاره نروژی می‌تواند در آینده اولین فوتبالیست تاریخ باشد که ارزشش در بازار نقل و انتقالات به 1 میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌ها حاکی است زمانی که منچسترسیتی درخواست خرید هالند را به دورتموند ارائه داد مشخص شد بند آزادسازی او در باشگاه آلمانی تنها 60 میلیون یورو است. سیتی این روزها از خرید تابستانی‌اش کاملا راضی است. هالند تا اینجا در 14 مسابقه برای سیتیزن‌ها 20 گل به ثمر رسانده است.

مدیر برنامه‌های ارلینگ هالند در این باره گفت:" اگر ارزش فوتبالی ارلینگ، ارزش تصویر او و ارزشی که قرارددهای اسپانسرینگش دارد را با هم جمع بزنید همین حالا صد در صد به 1 میلیارد دلار می‌رسد.

برای اینکه ایده‌ای از بازار نقل و انتقالات به دست بیاورید و بتوانید مقایسه بکنید کافی است نگاهی به هالند و امباپه بیندازیم. امباپه در حال حاضر برای پاری سن ژرمن چندین برابر هالند آب خورده ولی من شک ندارم روزی می‌رسد که باشگاه‌ها حاضرند برای جذب ارلینگ خیلی راحت 1 میلیارد دلار بپردازند. رقمی به مراتب بیشتر از امباپه".

در روزهای گذشته گزارش‌هایی منتشر شد که در قرارداد هالند با منچسترسیتی بند آزادسازی ویژه‌ای وجود دارد که به او اجازه می‌دهد بعد از فصل 24-2023 به صورت رایگان راهی رئال مادرید شود. پپ گواردیولا این گزارش‌ها را تکذیب کرد. پیمنتا در پاسخ به این سوال‌ها گفت:" خوبی وکیل بودن این است که می‌دانید چه چیزهایی را می‌توانید بگویید و چه چیزهایی را نباید بگویید. بنابراین‌‌، اصرار نکنید. در این باره چیزی نمی‌گویم".