به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ادین ترزیچ که هفته قبل برابر اونیون برلین مغلوب شده بودند، امشب موفق شدند با درخشش ستاره‌های جوان‌شان به یک پیروزی پرگل برسند.
زردها بازی را تهاجمی آغاز کردند و تنها دو دقیقه از بازی سپری شده بود که روی پاس در عرض نیکلاس زوله، این جود بلینگام بود که گل اول بازی را به ثمر رساند.

برتری دورتموند ادامه داشت و در دقیقه 13، خود زوله اختلاف را به دو گل افزایش داد. روی یک ضربه آزاد از سمت راست محوطه جریمه اشتوتگارت بود که ارسال رافائل گریرو با بغل پای زوله تبدیل به گل شد.
در حالی که به نظر می رسید نیمه اول با همین دو گل به پایان خواهد رسید، جیووانی رینا در دقیقه 44 گل سوم را به نام خود کرد. او که با پاس یوسف موکوکو درون محوطه جریمه اشتوتگارت صاحب موقعیت شده بود، با یک شوت تماشایی کار را تمام کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-0 به پایان برسد.

نیمه دوم را هم دورتموند بهتر آغاز کرد و خیلی زود به گل چهارم رسید. بلینگام که با پاس شلوتربک صاحب موقعیت شده بود، با یک پای راست دقیق دومین گل خودش در این دیدار را به ثمر رساند.

این نتیجه تا دقیقه 72 پایدار بود تا اینکه موکوکو هم موفق شد دروازه اشتوتگارت را باز کند. این بار هم رافائل گریرو در نقش گلساز ظاهر شد و پاس او به دهانه دروازه را یوسف موکوکو به راحتی تبدیل به گل کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
با این پیروزی دورتموند 19 امتیازی شد و در رتبه چهارم جدول جای دارد. اشتوتگارت هم با 8 امتیاز از 11 بازی، شانزدهم است و خطر سقوط را احساس می کند.