به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی روز گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس به مصاف برایتون رفت و با نتیجه 1-3 برابر این تیم پیروز شد.
هالند موفق شد دو گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و حالا به رکورد باورنکردنی 17 گل در 11 بازی در لیگ برتر انگلیس دست پیدا کرده است.
این ستاره سابق دورتموند اولین گلش در این بازی را در دقیقه 22 به ثمر رساند. او توپ بلندی را از ادرسون در برابر دروازه حریف دریافت کرد. روبرت سانچز، دروازه‌بان برایتون، با سرعت بیرون آمد و سعی کرد مانع گلزنی شود اما هالند با اعتماد به نفس تمام توپ را وارد دروازه کرد و تیمش را پیش انداخت.

او می‌توانست در دقیقه 19 این بازی یک پنالتی هم از داور بگیرد، زمانی که سانچز را دور زد و او عملا روی پایش خطا کرد اما داور تصمیم گرفت این صحنه را پنالتی اعلام نکند.
با این حال، پاوسون در دقیقه 41 این بازی و پس از بررسی اتفاق رخ داده توسط کمک داور ویدئویی مجبور شد تن به اعلام پنالتی بدهد. هالند پشت این ضربه قرار گرفت و آن را به گل تبدیل کرد تا حساب کار 0-2 شود.
برایتون در نیمه دوم توانست یکی از گل‌ها را جبران کند. آنها بهتر و بهتر شدند و در دقیقه 73 می‌توانستند این بازی را به تساوی بکشند اما این اتفاق رخ نداد تا کوین دی بروینه دروازه حریف را باز کند.
هالند در دقیقه 80 این بازی جایش را به جولیان آلوارز داد. او دو گل زده بود و وظیفه‌اش را در زمین به خوبی انجام داد. برای مثال باید بدانید که هری کین در کل فصل گذشته 17 گل زد و در جایگاه چهارم بهترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفت. این آماری است که هالند پس از 11 بازی به آن رسیده است.

او حالا تنها شش گل با رکورد بهترین گلزنان فصل گذشته که هیونگ مین سون و محمد صلاح بودند فاصله دارد و این شانس را دارد که در نیم فصل اول به این رکورد دست پیدا کند.
ارزش هالند در زمین بازی به شکل عجیبی بالاست و اگر او در تمام طول این فصل به همین روند ادامه دهد، می‌تواند رکوردهای بیشتری را به نام خودش به ثبت برساند. در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که هیچ چیز و هیچکس توانایی مهار او را داشته باشد.