به گزارش "ورزش سه"، در فصل گذشته تیم های بزرگی خواهان جذب ارلینگ هالند بودند، اما در نهایت منچسترسیتی زودتر از دیگران وارد عمل شده و این گلزن نروژی را جذب کرد. شروع ارلینگ هالند در ترکیب سیتی فوق العاده بوده و این بازیکن نشان داده ارزش سرمایه گذاری باشگاه انگلیسی را داشته است. اما مطابق انتظار هماهنگی کوین دی بروینه و ارلینگ هالند در ترکیب سیتی فوق العاده بوده و هافبک بلژیکی بارها با ارسال های خود هالند را صاحب موقعیت کرد. اما مهاجم جدید سیتی مدعی شد این هماهنگی فقط در داخل میدان نیست و این دو بازیکن خارج از زمین نیز رابطه خوبی با یکدیگر دارند.

ارلینگ هالند گفت: "وقتی راهی منچستر سیتی شدم، مشتاقانه منتظر ارسال های فوق العاده کوین دی بروینه بودم و بازی کردن در کنار این بازیکن واقعا یک رویا برای هر مهاجمی در دنیای فوتبال است. ما پیش از این و در چند بازی منچسترسیتی نیز هماهنگی خود را نشان داده ایم. او می داند که من در خط حمله حاضر خواهم بود و توپ را خواهم گرفت.

این چیزی است که شما حتی نباید در مورد آن صحبت کنید. اما در خارج از میدان نیز کوین دی بروینه مرد آرام و بسیار خوبی است. ما با هم استراحت کرده، همیشه با یکدیگر می خندیم و شوخی می کنیم. ما در رختکن نیز رابطه بسیار خوبی با هم داریم و رفتار دی بروینه فوق العاده است."