به گزارش ورزش سه، مس کرمان در هفته دهم لیگ برتر با دو گل صنعت نفت آبادان را شکست داد تا در رتبه سیزدهم جدول قرار بگیرد. عارف رستمی درباره این مسابقه به خبرنگار ما گفت: تیم ما در دو سه هفته اخیر نتایج خوبی نگرفته بود و این بازی تقریبا برای ما ۶ امتیازی محسوب می‌شد؛ در طول هفته خیلی خوب روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کردیم و توانستیم از امتیاز میزبانی خودمان استفاده کنیم و بازی را ببریم.

او درباره حضور مس در رتبه‌های پایین جدول عنوان کرد: فاصله تیم‌ها در جدول نزدیک است و اگر تیمی چند هفته نتایج خوبی بگیرد، می‌تواند به شرایط بسیار بهتری برسد. متاسفانه ما چند بازی را روی بدشانسی از دست دادیم اما کادرفنی این عقیده را دارد که تیم باید برای نیم فصل دوم تقویت شود تا بتوانیم امتیازات بیشتری جمع کنیم و به هدف کادرفنی و باشگاه نزدیک شویم.

رستمی در پاسخ به این سوال که آیا به شرایط ایده‌آل خود رسیده است گفت: فعلا نتوانسته‌ام آنطور که مدنظر خودم بود کار کنم ولی انشاالله با اضافه شدن چند بازیکن، تیم قدرت بهتری می‌گیرد و من هم می‌توانم بیشتر به تیم کمک کنم.

بازیکن مس با تمجید از فرزاد حسین‌خانی سرمربی این تیم بیان کرد: آقا فرزاد با توجه به اینکه مربی جوانی هم هستند، شور و انگیزه زیادی دارند و ما تمرینات مرتب و خوبی انجام می‌دهیم؛ درست است که ضعف‌هایی هم در تیم داریم اما کادرفنی و در راس آنها آقا فرزاد هر هفته کمک می‌کنند که ما این نواقص را برطرف کنیم. ایشان مربی بسیار باانگیزه‌ای هستند و شور و اشتیاق خود را به بازیکنان هم منتقل می‌کنند. امیدواریم که با کسب نتایج خوب، هم به ایشان و هم به خودمان کمک کنیم و به جایگاه خوبی در جدول برسیم.

رستمی در خصوص تقابل هفته آینده مس با پرسپولیس گفت: قطعا هر تیمی که با استقلال و پرسپولیس بازی داشته باشد، انگیزه زیادی دارد؛ ما هم با بردی که مقابل صنعت نفت به دست آوردیم انگیزه‌مان بالاتر رفته و اگر در بازی با پرسپولیس، هوشیار باشیم، می‌توانیم با نتیجه از زمین خارج شویم. در طول هفته تمرینات خوبی برگزار خواهیم کرد تا بتوانیم از این مسابقه نتیجه خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که آیا تساوی در این بازی نتیجه خوبی برای آنها محسوب می‌شود عنوان کرد: ما در تمام بازی‌ها چه در خانه و چه در خارج از خانه به دنبال برد هستیم و در بازی با پرسپولیس هم قطعا همینطور خواهد بود. ما اگر برای مساوی وارد زمین شویم، قطعا می‌بازیم و از طرفی شرایط‌مان در جدول هم طوری است که محکوم به پیروزی هستیم؛ به همین دلیل باید امتیاز بگیریم تا خودمان را از پایین جدول جدا کنیم.