به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل امشب در خانه تاتنهام موفق شد حریفش را 2-1 مغلوب کند. میگل آلمیرون، ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل، در این بازی یک گل تماشایی به ثمر رساند تا نقش مهمی در پیروزی کلاغ‌ها بازی کند.

نام آلمیرون چندی پیش به دلیل واکنش جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، به او خبرساز شده بود. در ماه مه زمانی که بازیکنان سیتی در جشن قهرمانی‌شان در فصل گذشته لیگ برتر حاضر بودند گریلیش ستاره پاراگوئه‌ای نیوکسل را تمسخر کرد و گفت برناردو سیلوا در آخرین بازی سیتی باید تعویض می‌شد چرا که مثل آلمیرون بازی می‌کرد.

این صحبتهای گریلیش بارها با انتقاد مواجه شده است. امروز که میگل آلمیرون ششمین گل خود در این فصل را به ثمر رساند‌، آن هم گلی بسیار زیبا و تماشایی، جیمی کاراگر از این فرصت برای طعنه زدن به گریلیش استفاده کرد. کاراگر معتقد است تمسخر گریلیش به آلمیرون روحیه داده و باعث شده او در فصل جاری اینقدر خوب کار کند.

کاراگر که با شبکه اسکای اسپورتس صحبت می‌کرد گفت:" آمادگی این پسر، میگل آلمیرون، واقعا تحسین‌برانگیز است. اعتماد به نفسی که میگل امسال دارد را فصل گذشته نداشت. در این هیچ شکی نیست. میگل امسال بازیکن دیگری است و کسی که با او انگیزه داده نه ادی هوو بلکه جک گریلیش است".