به گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی یک بار دیگر برای بارسلونا گلزنی کرد. سه روز پس از دبل برابر ویارئال، امشب نوبت به بیلبائو رسید تا مقهور گلزنی ستاره لهستانی شود. لواندوفسکی که امشب پاس گل اول بارسا را به عثمان دمبله داد، در دقیقه 22 گل سوم تیمش را به ثمر رساند. 

او روی پاس دمبله با یک کنترل تماشایی و محو کردن اسکار دی‌مارکوس، با پای چپ توپ را دور از دستان اونای سیمون وارد دروازه بیلبائو کرد تا بارسا 3-0 پیش بیفتد. 

لوا که هفته قبل در ال‌کلاسیکو برابر رئال ناکام مانده بود، در دو بازی اخیر توانسته سه گل برای بارسا بزند و تعداد گل هایش در همه رقابت ها را به 17 رساند. او برای بارسا در لالیگا 12  گل زده تا اختلافش با خوسلو و بورخا ایگلسیاس در صدر جدول گلزنان را به پنج گل افزایش دهد. 

او در لیگ قهرمانان نیز پنج گل زده و در مجموع نیز چهار پاس گل داده است. لواندوفسکی پس از رونالدو نازاریو(در سال 1996) اولین بازیکنی است که در 10 بازی ابتدایی خود در لالیگا موفق به زدن بیش از 10 گل شده است. او دوشنبه گذشته در پاریس جایزه گرد مولر به عنوان بهترین گلزن فصل گذشته اروپا را دریافت کرد و سپس در دو بازی متوالی سه گل به ثمر رساند تا به ناکامی در ال‌کلاسیکو بهترین واکنش را نشان دهد. رقابت او و ارلینگ هالند برای تصاحب کفش طلای اروپا دیدنی و جذاب است. هالند برای سیتی در 15 بازی 22 گل زده که 17 تای‌شان در لیگ برتر بوده است. این بازی را بارسلونا در نهایت 4-0 به سود خود خاتمه داد.