به گزارش "ورزش سه"، اگر حضور کوتاه مدت فرهاد مجیدی را در تیم های راپیدوین و العین فاکتور بگیریم باید بگوییم بیشتر عمر دوران بازیگری فرهاد مجیدی در تیم های خارجی در تیم الوصل سپری شد و گل های متعدد او موجب شد تا یکی از موفق ترین بازیکنان خارجی تاریخ باشگاه الوصل لقب بگیرد و نزد تماشاگران این تیم به شهرت و محبوبیت خاصی دست یابد.

یک بازیکن ریز نقش و سرعتی در ترکیب الوصل که از خط دفاعی هر تیمی عبور می کرد و گل می زد. در سال های دوران حضور در تیم الوصل رد پای این بازیکن در همه پیروزی های الوصل دیده می شد و اگر در مسابقه ای گل نمی زد، پاس گل می داد.

یکشنبه شب و در بازی الوصل – اتحاد کلبا فرهاد مجیدی در قامت مربی حریف در استادیوم الوصل در شهر دبی حاضر شد و تماشاگران تیم میزبان برای قدرشناسی از فرهاد مجیدی بنری را به استادیوم الوصل آورده بودند که روی آن نوشته بود:« فرهاد تو اینجا خاطرات شیرین و بزرگی داری...»

و چه مسابقه فراموش نشدنی. ابتدا تیم الوصل دو بر صفر از اتحاد کلبا پیش افتاد اما اتحاد کلبا گل های خورده را در نیمه دوم جبران کرد و در مصاف با صدرنشین لیگ برتر امارات به یک امتیاز مهم دست پیدا کرد. با توجه به روند خوبی که فرهاد مجیدی در مربیگری و در لیگ برتر امارات استارت زده و محبوبیت در باشگاه الوصل پیش بینی می شود، در آینده ای نزدیک هدایت تیم دوران بازیگری اش را بر عهده بگیرد و اینبار تماشاگران الوصل فرهاد مجیدی را در قامت سرمربی تیمشان تشویق کنند.