به گزارش "ورزش سه"، درخشش بلینگام در ترکیب دورتموند باعث شده است که توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی به این پدیده جوان انگلیسی جلب شود.
امید هواداران دورتموند به ادامه حضور این بازیکن در ترکیب این تیم پس از پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال آینده احتمالا امید عبثی خواهد بود.
او تا سال 2025 با این باشگاه قرارداد دارد اما سوال اصلی دیگر این نیست که آیا بلینگام پس از تابستان 2023 هم در این باشگاه خواهد ماند یا خیر، بلکه این است که او با چه قیمتی و به چه باشگاهی ملحق خواهد شد؟
 

درخشش بلینگام در دورتموند، خصوصا پس از جدایی ارلینگ هالند باعث شده که باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای جذب او در تابستان ۲۰۲۳ وارد رقابتی جدی شوند

بسیاری معتقد هستند که این بازیکن در حال حاضر محبوب‌ترین بازیکن اروپایی است که به شکلی باورنکردنی به پیشرفتش ادامه می‌دهد و هانس یواخیم واتسکه و سباستین کل امیدوار هستند که رکورد 150 میلیون یورو را با فروش او به ثبت برسانند و باشگاه‌هایی چون رئال مادرید، منچسترسیتی و چلسی برای جذب او رقابت خواهند کرد.
باید به خاطر داشت که دورتموند در سال 2020 موفق شد این بازیکن را با قراردادی در حدود 27 میلیون یورو از بیرمنگام به خدمت بگیرد. اگر این بازیکن دچار مصدومیت جدی نشود به بهترین سرمایه‌گذاری دورتموند تبدیل خواهد شد.
با این حال، فروش این بازیکن بار دیگر نشان می‌دهد که دورتموند همچنان بیشتر از این که به فکر موفقیت خودش با ساختن تیمی قدرتمند باشند، به محلی برای رشد استعدادهای بزرگ که خیلی زود از این باشگاه جدا می‌شوند تبدیل شده است. آنها مدل کاری و تجاری خوبی هستند اما مدل خوبی برای قرار گرفتن در کورس قهرمانی بوندسلیگا به حساب نمی‌آیند.

مدیران دورتموند امیدوار هستند که بتوانند این ستاره انگلیسی را با سودی نزدیک به ۱۲۰ میلیون یورو تنها پس از سه سال به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپایی بفروشند