به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی هشت روز پیش برای برگزاری یکی از حساس‌ترین دیدارهای نیم‌فصل لیگ برتر به بندر لیورپول سفر کرد تا در ورزشگاه آنفیلد به مصاف تیم قرمزپوش این شهر برود.

سیتی در این بازی با گلی که از محمد صلاح دریافت کرد با نتیجه 1-0 بازنده شد. برناردو سیلوا، ستاره سیتی، امروز در مصاحبه‌ای با سایت باشگاه گفت از شکست هشت روز پیش مقابل لیورپول آنقدر ناراحت و عصبانی است که در روزهای گذشته حاضر نشده ویدیوی آن بازی را تماشا کند.

سیتیزن‌ها روز شنبه این هفته بازی بعدی‌شان در لیگ برتر را مقابل برایتون برگزار کرده و 3-1 پیروز شدند. اما حتی این پیروزی نتوانسته ناراحتی آنها بابت شکست مقابل لیورپول را برطرف کند.

برناردو در این مصاحبه گفت:" از اتفاقی که هفته گذشته مقابل لیورپول افتاد خیلی خیلی ناراحت بودیم. درست است که در مقابل تیم سرسختی مثل برایتون توانستیم سه امتیاز بدست بیاوریم و از این بابت خوشحالیم ولی ناراحتی لیورپول هنوز با ما است. من تا حالا ویدیوی بازی با لیورپول را هنوز نگاه نکرده‌ام.

پپ به جای ما ویدیوی بازی را تحلیل کرده بود و برایمان توضیح داد که مشکل کجا بود که باعث شد شکست بخوریم. ما هم مثل همه تیمها در چهار پنج سال گذشته بازی‌های بد در لیگ برتر و لیگ قهرمانان داشته‌ایم. ولی تیم ما بعد از شکست‌ها همیشه واکنش خوبی داشته. هیچ تیمی نمی‌تواند اصلا شکست نخورد. مهم این است که چه واکنشی به شکست نشان می‌دهید. ما با وجود ناراحتی‌مان به نظرم خوب واکنش نشان دادیم".