برخی رسانه ها از اعتصاب قریب الوقوع بازیکنان پرسپولیس خبر داده اند

انتشار شایعه اعتصاب بازیکنان پرسپولیس به دلیل دریافت نکردن قسط دوم قراردادشان در برخی رسانه ها در نوع خود قابل بررسی است.

به گزارش طرفداری، برخی رسانه ها از اعتصاب بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با مس کرمان خبر داده و مدعی شده اند اگر قسط دوم بازیکنان پرداخت نشود، آن ها در دور جدید تمرینات پرسپولیس پس از تعطیلی یک هفته ای تمرینات شرکت نخواهند کرد.

همان طور که می دانید تمرینات پرسپولیس بعد از بازی با مس کرمان به مدت یک هفته تعطیل خواهد شد و طبق اعلام رسانه ها اگر قسط دوم بازیکنان و مربیان پرسپولیس پرداخت نشود، آن ها بعد از یک هفته تعطیلی در تمرینات حضور پیدا نمی کنند.

در این میان آن چه قابل توجه به نظر می رسد این است که خلاف ادعاهای رسانه ای، باشگاه پرسپولیس تاکید دارد نه تنها هنوز زمان سررسید پرداخت قسط دوم نشده و باشگاه تا پایان آبان فرصت دارد قسط دوم بازیکنان و مربیان را پرداخت کند بلکه این مبالغ به زودی پرداخت خواهد شد.

اما آن چه که در این خصوص جالب به نظر می رسد بزرگ کردن مشکلات باشگاه پرسپولیس طی دو هفته اخیر است. به نظر می رسد شایعاتی که پیرامون تغییر و تحول مدیرعامل در باشگاه پرسپولیس منتشر شده، ریزترین مسائل باشگاه را هم به رسانه ها کشانده است؛ از زمین تمرین درحالی که ورزشگاه تهرانسر در اختیار باشگاه پرسپولیس است و خود گل محمدی خواهان کوتاه شدن چمن آن بوده تا پرداخت اقساطی که هنوز موعد آن نرسیده است.

به هر روی آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که با توجه به برخی جناح بندی هایی که در رسانه ها و خبرنگاران در مورد آینده مدیرعاملی پرسپولیس ایجاد و برخی قول هایی که این وسط به آن ها داده شده، درویش کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید با چشم های بازتری به مدیریت خود در باشگاه ادامه دهد.