به گزارش "ورزش سه" علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل جدید باشگاه استقلال یک هفته بعد از رسمی شدن حضورش در این تیم، به محل تمرین آبی‌ها رفت تا با بازیکنان و کادرفنی استقلال دیداری داشته باشد.  
 
فتح‌الله‌زاده که همیشه با ستاره‌های تیمش رابطه خوبی برقرار می‌کند و به غیر از مجتبی جباری، در زمان حضورش در این باشگاه با بهترین بازیکنان تیم همواره ارتباط گرمی داشته، این بار هم در بدو حضورش در استقلال طرح رفاقت و صمیمیت را با مهدی قایدی ریخت و با این بازیکن گرم گرفت.  
 
قایدی که به واسطه خونگرمی، فیزیک و البته کیفیت بالای بازی‌اش همواره بین ارکان مختلف باشگاه استقلال محبوبیت بالایی داشته، با فتح‌الله‌زاده هم به خوبی گرم گرفت و با او به خوش‌و‌بش پرداخت.  
 
فتح‌الله‌زاده که پیش از این نشان داده استعداد زیادی در ترانسفر بازیکنان تیمش به خارج از کشور داشته و پس از دریافت حکم مدیریتش از تبریک رودی فولر هم خبر داده بود، احتمالا در برخورد با قایدی هم نوید ترانسفر مجدد او را به این بازیکن داده است!  
 
البته که قایدی تحت قرارداد با باشگاه شباب الاهلی است اما برای مدیرعاملی که می‌گوید مسی را به استقلال می‌آورد، فراهم آوردن مقدمات ترانسفر بازیکن تحت قرارداد احتمالا کاری ساده است.