به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست تلخ هفته قبل برابر نساجی، حالا بازیکنان فولاد به دنبال شکستن طلسم ناکامی ها در هفته های اخیر هستند. شاگردان نکونام که پنج هفته قبل را بدون پیروزی پشت سر گذاشته اند، از انگیزه های بالایی برای بازگشت به جمع تیم های مدعی برخوردارند.

تمرینات این تیم امشب در زمین شماره ۲ شهدای فولاد خوزستان برگزار شد و بازیکنان دستورات تاکتیکی کادرفنی را برای شناخت هر چه بیشتر نقاط ضعف و قوت گل‌گهر شبیه سازی کردند تا با شناخت کامل به مصاف حریف قدرتمند خود بروند.

نکته مهم تمرین امروز، هم قسم شدن بازیکنان فولاد برای کسب سه امتیاز در مسابقه روز پنج شنبه بود و با توجه به اینکه آنها یک دیدار معوقه برابر ملوان را نیز در پیش خواهند داشت، در نتیجه فرصت بسیار خوبی برای کاهش فاصله با تیم های صدرنشین خواهند داشت.

نکته بعدی اینکه فولادی ها خاطرات خوبی از تقابل با گل‌گهر در اهواز دارند. از زمان صعود سیرجانی ها به لیگ برتر، آنها سه مرتبه راهی اهواز شده اند که حاصل آن، 2 پیروزی برای فولاد و یک تساوی بوده و نکونام در پی حفظ همین روند خوب خود برابر تیم امیر قلعه نویی است.

دیدار تیم های فولاد و گل‌گهر روز پنج شنبه و از ساعت 19 در استادیوم فولاد آره‌نا برگزار می شود و پس از آن، شاگردان نکونام خود را برای مسابقه برابر ملوان آماده می کنند که در تاریخ 11 آبان و در انزلی برگزار خواهد شد. پس از آن دیدار، تمرینات تیم به دلیل برگزاری مسابقات جام جهانی تعطیل خواهد بود.