پرسپولیس در بازی رفت خود مقابل گل گهر برای اولین بار با آرایش 2-5-3 راهی میدان شد

در بازی رفت پرسپولیس و گل گهر با تصمیم گل محمدی شاگردانش یک نیمه سه دفاعه بازی کردند.

به گزارش طرفداری، بازی رفت دو تیم پرسپولیس و گل گهر روز 15 آبان امسال انجام شد و دو تیم در چارچوب هفته چهارم لیگ بیست و یکم به مصاف هم رفتند. در آن بازی که در ورزشگاه آزادی انجام گرفت، پرسپولیس از نظر روحی شرایط خوبی نداشت. حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با شکست سنگین از الهلال باعث شد این تیم با شرایط روحی نامناسب پا به لیگ بگذارد. آن ها اگرچه در دو هفته اول فولاد و نساجی را شکست دادند اما در هفته سوم مقابل آلومینیوم شکست خوردند تا با هجمه وحشتناکی از انتقادها مواجه شوند.

همین اتفاقات باعث شد پرسپولیس با شرایطی کاملا نامناسب از نظر روحی در ورزشگاه آزادی میزبان گل گهر باشد. جالب اینجاست که راهکار کادرفنی برای فرار ار وضعیت موجود، تغییر سیستم و آرایش تیم بود. برهمین اساس پرسپولیس با سیستم دفاع سه نفره پا به میدان گذاشت. سیدجلال حسینی در این بازی غایب بود تا فرشاد فرجی، علیرضا ابراهیمی و علی نعمتی به عنوان سه مدافع مرکزی پرسپولیس راهی میدان شوند.

البته پرسپولیس تنها یک نیمه سه دفاعه بازی کرد و پس از گلی که در نیمه اول دریافت کرد، در نیمه دوم باز هم به همان روش 4 دفاعه برگشت و درنهایت نیز در دقیقه 53 به گل رسید تا درنهایت بازی با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

از این رو سرخ ها با خاطره اولین بازی که با سیستم سه دفاعه در لیگ برتر به میدان رفتند قرار است مقابل گل گهر بازی کنند و حالا مشخص نیست باز هم سرخ ها تغییر سیستم می دهند یا با همان سیستم مورد علاقه یحیی و دفاع 4 نفره به میدان می روند.