به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در دیداری حساس برابر بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت. البته حساسیت این بازی در صورت پیروزی اینتر برابر ویکتوریاپلژن از بین خواهد رفت. دیداری که زودتر برگزار خواهد شد و بارسا قبل از مصاف با بایرن مطلع شده که همچنان شانس صعود به دور بعد لیگ قهرمانان را دارد یا اینکه باید به لیگ اروپا برود. بارسا تنها در صورتی می تواند راهی دور بعد شود که هر دو بازی بعدی خود را ببرد و اینتر هم در دو بازی پیش روی خود پیروز نشود.

سانتیاگو کانیزارس، گلر سابق تیم ملی اسپانیا، امیدی به صعود بارسلونا ندارد. او به رادیو مارکا گفت:«بارسلونا در بازی برگشت برابر اینتر شانس این را داشت که خودش را به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان نزدیک کند اما بازی 3-3 مساوی شد. بارسا حتی ممکن بود بازنده شود. وقتی چنین فرصت خوبی را از دست می دهید، نباید هم امیدوار باشید. برای اینتر یک مساوی هم کافی بود تا در یک قدمی صعود قرار بگیرد و به این هدف نیز رسید.»

کانیزارس ادامه داد:«در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و بارها معجزه در این ورزش را دیده ایم اما به شخصه معتقدم بارسا همین حالا حذف شده است و باید از لحاظ ذهنی خودش را مهیای حضور در لیگ اروپا کند. هواداران بارسا هم به جای استرس و اضطراب، بهتر است قبول کنند که تیم‌شان شانسی ندارد.»