به گزارش "ورزش سه"، بدون در نظر گرفتن نتیجه دیدار امشب بارسلونا مقابل بایرن مونیخ در نوکمپ، پیروزی برابر ویکتوریا پلژن راهیابی اینتر به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را تضمین می کند. پپ ماروتا، مدیر ورزشی باتجربه اینتر، مدعی شد آنها بعد از قرعه کشی شانس زیادی برای صعود از این گروه دشوار برای خود متصور نبودند و حالا نراتزوری در آستانه رسیدن به رویایی بزرگ قرار دارد.

پپ ماروتا گفت: "این یک دستاورد مهم و بخشی از فرآیند تثبیت اینتر بود که سه یا چهار سال پیش آغاز شد. در اروپا فصل گذشته به مرحله حذفی رسیدیم و بنابراین تکرار مجدد این موفقیت یک نتیجه عالی خواهد بود. صادقانه بعد از قرعه کشی برنامه ریزی ما قرار گرفتن در رتبه سوم بود. نمی دانم بارسلونا چگونه شرایط را پیش بینی کرد، اما تا آنجا که به ما مربوط می شود، بودجه ما بر اساس اهداف بزرگی بسته نشده بود. با این اوصاف می‌خواستیم صعود کنیم و قرعه‌کشی کار را بسیار سخت کرد، اما امشب می‌توانیم کورسوی امید برای صعود زودهنگام از یک گروه بسیار سخت را قطعی کنیم.

انتقاد از مالکان چینی اینتر؟ برای من یک تجربه فوق العاده بود که به باشگاه مهمی چون اینتر بیایم. من در این شهر بزرگ شده ام و برای یک مدیر ورزشی، این بالاترین دستاورد است. ما به لطف اعتمادی که باشگاه به ما داشت، به آرامی صعود کردیم و فراموش نکنیم که مالکان باشگاه چقدر در مراحل اولیه این فرآیند سرمایه گذاری کردند."