به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بارسلونا رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید. 
به این ترتیب و با توجه به پیروزی اینتر در دیگر دیدار این گروه برابر ویکتوریا پلژن، بارسا برای دومین سال متوالی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف و راهی لیگ اروپا شد. 
این بازی اهمیت زیادی برای ژاوی و تیمش داشت و جدای از بحث حفظ شانس صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان، به واسطه چندین شکست متوالی برابر بایرن در سال‌های اخیر در این رقابت‌ها، آنها امیدوار بودند که بتوانند انتقام‌شان را در ورزشگاه نوکمپ  و با حمایت قاطعانه هواداران‌شان بگیرند که در نهایت این اتفاق عملی نشد. 


ناگلزمان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« سبک پیروزی ما باعث شد که انرژی بسیاری به ما داده شود. من فکر نمی‌کنم بارسا انتظار داشت که ما تا این حد جسورانه بازی کنیم اما وقتی برابر بارسا بازی می‌کنید، چاره‌ای جز انجام این کار ندارید.»
او با اشاره به نمایش خوب تیمش در این بازی گفت:« ما دو گل عالی زدیم و در آخر هم یک گل دیگر اضافه کردیم. به آنها اجازه ندادیم هیچ شوتی در چارچوب داشته باشند. ما با اشتیاق و انگیزه بسیاری دفاع کردیم. این تیم امشب قدرتش را نشان داد.»
سرمربی بایرن مونیخ درباره صدرنشینی مقتدرانه تیمش اضافه کرد:« ما 15 امتیاز از پنج بازی در دشوارترین گروه لیگ قهرمانان داریم. به دنبال قهرمانی در این رقابت‌ها هستیم اما باید به این مسیر ادامه دهیم تا به هدف برسیم. این اولین قدم بود اما قدم‌های بیشتری در راه است تا بتوانیم در پایان فصل به جام دست پیدا کنیم.»