به گزارش "ورزش سه"، نساجی در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر با نتیجه سه بر صفر مغلوب میزبان خود آلومینیوم در اراک شد. ایزد سیف‌الله‌پور با اشاره به اینکه نساجی مقابل آلومینیوم بد بود و تاوان آن را داد گفت: به خاطر این بازی خیلی خوب، به تیم آلومینیوم تبریک می گویم، سه امتیاز مبارک آنها باشد. ما بد بودیم و تاوان بد بودن را با باخت دادیم.

او  در مورد درگیری بین دو نیمه میان اعضای دو تیم روی سکوها تاکید کرد: درگیری نبود. بالاخره سازمان لیگ باید تکلیف مسابقات را مشخص کند که با تماشاگر است یا بدون تماشاگر. ما یک تیم پرهوادار هستیم و آلومینیوم هم مثل ما پرهوادار است. اگر قرار است بازی ها با تماشاگر باشد نباید این گونه باشد که یک عده آن طرف می ایستند و یک عده این طرف تر. بعدش هم ما کلا پنج نفر بودیم. بعضی وقت ها تصمیمات اشتباه بعضی از آقایان مشکل درست می کند. ما که آن گوشه نشسته بودیم، اصرار نماینده فدراسیون ما را آورد داخل اراکی ها و خب تنش به وجود می آید. اعتراض من این بود که چرا وقتی آن گوشه نشسته ایم ما را می آورید داخل هواداران.

انتخاب میزبان سوپرجام این روزها به یک سوژه بی‌پایان تبدیل شده و باشگاه نساجی هم به عنوان یک پای این دیدار، اعتراضاتی نسبت به این موضوع داشته است. مدیرعامل نساجی در خصوص انتخاب کرمان به عنوان میزبان سوپرجام گفت: وقتی اختیار دست بعضی از آقایان نباشد این اتفاقات می افتد. عنان کار از دست فوتبال ایران خارج شده است. یک روز می گویند سوپرجام در سیرجان است و یک روز بعد می گویند کرمان و تیم رقیب ما هم یک روز قبلش هتل خود را در کرمان رزرو کرده است. وقتی یک استان بی طرف را انتخاب می کنید باید هتل برای دو تیم پیدا کرده باشید. این یک مسابقه معمولی نیست و 70-80 نفر عوامل و دست‌اندرکاران یک تیم باید به شهری دیگر سفر کنند. تیم من الان با مشکل هتلی مواجه شده و این کار قشنگی نیست.