به گزارش ورزش سه، این روزها تمام گزارشات و اخبارِ موجود در دورتموند، در یک نام خلاصه می شود.
جود بلینگهام هافبک فعلی زنبورها با درخشش دو چندان در این فصل، داغ ترین بازیکن موجود در نقل و انتقالات محسوب می شود و تیم های زیادی به صف شده اند تا با پرداخت هزینه ایی گزاف، این ستاره جوان را خریداری کنند و در پست هافبک به کار بگیرند.

با وجود اینکه جود با دورتموند تا ژوئن 2025 قرارداد دارد، اما مدیران دورتموند قصد ندارند به این زودی ها ستاره انگلیسی تیمشان را از دست دهند و می خواهند قراردادی جدید با او امضا کنند تا کار را برای مقاصد احتمالی او سخت تر کنند و نهایتا بتوانند پول بیشتری به جیب بزنند.
از مشتریان قدیمی او می توان به منچستر یونایتد اشاره کرد که از زمان بازی در بیرمنگام خواهان او بودند.
همچنین لیورپول و چلسی با توجه به تحولات اخیر و پیشرفت فوق العاده بلینگهام او را زیر نظر دارند و قصد دارند در آینده، تیم خود را حول محور او بچینند.
فارغ از تفاوت تیم های فوق، بلینگهام متولد انگلستان است و به عضویت در آمدن او در هر کدام از این تیمها گزینه ایی ایده آل برای او محسوب می شود.

حالا کیلومترها آنطرف تر، یک مشتریِ وسوسه کننده و دست به نقد به میدان آمده است. پایتخت اسپانیا میزبان تاج و تختِ فوتبال اروپا یعنی رئال مادرید، جود بلینگهام را فرا می خواند.
این قسمت از داستان، معادلات را به هم می زند و هر عاشقی را مجذوبِ اقتدار می کند.
با توجه به جدایی کاسمیرو در تابستان و در حالی که قرار داد کروس در پایان فصل به اتمام می رسد و در ژانویه 33 ساله می شود، لوکیتا نیز با وجود عملکرد بی نظیرش 37 ساله است و آقای پرز، بدون شک به فکر آینده خط هافبک این تیم می باشد و خواستار جود بلینگهام می تواند اقدامی ضروری و مهم در تابستان آینده برای این تیم باشد.
در صورت پیوستن جود به رئال، این شانس را در کنار کاماوینگا، شوامنی و ستاره بی بدیل این روزهای رئال یعنی فده والورده خواهد داشت که عضوی از نسل جدیدِ کهکشانی ها لقب بگیرد و به بزرگترین هدف های فوتبالی اش دست پیدا کند.