به گزارش "ورزش سه"، در نیمه دوم این بازی ساکت الهامی باتعویض هایی که انجام داد و بیشتر آنها در فاز تهاجمی بود، در صدد جبران گل خورده بر آمد و حملات متعددی را روی دروازه تیم استقلال تدارک دید. تا جایی که در بازگشت این توپ ها استقلال صاحب موقعیت های خوبی شد و اگر از موقعیت ها بهره می برد، با نتیجه بهتری پیروزی را جشن می گرفت. در این بین باید به هماهنگی خوب عارف غلامی و سیلوا در قلب خط دفاعی اشاره کنیم. جایی که این دو بازیکن بیشتر توپ ها را روی هوا و زمین جمع می کردند تا در نهایت دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و به سه امتیاز بازی دست پیدا کند.

از ابتدای فصل تا هفته یازدهم ساپینتو به مردان دفاعی اش در قلب خط دفاعی دست نزده و همواره عارف غلامی و سیلوا در این پست بازی کرده اند، جز در بازی با فولاد که عارف غلامی به دلیل محرومیت از سوی باشگاه جای خود را به محمد حسین مردامند داد. جالب اینکه در این مسابقه محمد حسین مرادمند نمایش خوبی در کنار سیلوا داشت و حتی تصور می شد، در بازی با ذوب آهن او در ترکیب تیم آبی به میدان بیاید اما با بازگشت عارف غلامی ساپینتو یک بار دیگر تیمش را به تنظیمات کارخانه برگرداند.

استقلال که فصل گذشته تیم بدون باخت مسابقات و بهترین تیم در فاز دفاعی بود، تا به این جای کار که 11 هفته از بازی ها سپری شده است، با 6 گل در فاز دفاعی یکی از تیم های خوب بشمار می رود و یکی از دلایل نمایش خوب عارف غلامی و سیلوا در قبل خط دفاعی است.