خبرنگارانی که امروز مقابل فدراسیون فوتبال بودند، از وقوع یک جنجال در محوطه ورودی فدراسیون خبر می دهند!

ماموران حراست و حفاظت فیزیکی فدراسیون فوتبال از ورود کارمندی که از قدیمی های فدراسیون فوتبال است و مطالباتش را پیگیری می کند، جلوگیری کردند.

به گزارش طرفداری، صبح امروز سعید نحوی، کارمند قدیمی فدراسیون فوتبال که پیگیر مطالباتش از فدراسیون است برای پیگیری نامه ای که صبح شنبه خطاب به میرشاد ماجدی، سرپرست فدراسیون فوتبال در دبیرخانه ثبت و شماره گذاری شده بود، به فدراسیون مراجعه کرد اما پرسنل نگهبانی از ورود او به مقر فدراسیون جلوگیری کردند.

گویا این رفتار باعث دلخوری این کارمند قدیمی فدراسیون که از اداره کار نامه بازگشت به کار هم گرفته و همچنان با گذشت ماه ها از صدور حکم، بلاتکلیف است، شد و کار به حراست کشید. 

به گفته خبرنگارانی که در محل حضور داشتند، مسئول حراست ابتدا به سعید نحوی گفته دبیرکل اعلام کرده از ورود افرادی که کاری ندارند جلوگیری شود که کارمند قدیمی فدراسیون به او توضیح داده او بیکار نیست و پیگیر نامه ای است که دو روز پیش به دبیرخانه داده و خطاب به سرپرست فدراسیون نوشته که این بار به او اعلام شد ورودش به فدراسیون ممنوع است!

گویا مصاحبه های اخیر سعید نحوی که در آن از فدراسیون شهاب عزیزی خادم انتقاد کرده، باعث این تصمیم دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است.