به گزارش "ورزش سه"، عصر امروز منچسترسیتی در دیداری دشوار و در شرایطی که فرصت های زیادی برای گلزنی نداشت، در نهایت با تک گل تماشایی کوین دی بروینه از روی یک ضربه ایستگاهی به برتری رسیده و با یک بازی بیشتر، بالاتر از آرسنال در صدر جدول ایستاد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار به تمجید از عملکرد ستاره بلژیکی تیمش پرداخته و تاکید کرد او دوباره در مرز آمادگی قرار دارد. 

پپ گواردیولا گفت: کوین دی بروینه به روزهای اوج خودش بازگشته، او بازیکنی فوق العاده است و خودش نیز این را می داند. دی بروینه در چند بازی قبلی چندان آماده نبود، اما امروز دوباره عملکرد بسیار خوبی داشت. ما امروز با تیمی روبرو شدیم که با پنج مدافع در مقابل دروازه خود دفاع می کرد. 

همچنین جیمی واردی توانست رودری را به خود مشغول کند و چهار بازیکن خط میانی لستر نیز در کنار نزدیکی مدافع این تیم و در مقابل محوطه 18 قدم بازی می کردند و در این شرایط به معنای واقعی کلمه هیچ فضایی برای بازی سازی و خلق موقعیت برای تیم مقابل وجود ندارد.

در این موقعیت ما می‌توانیم این کار را در مرحله انتقال توپ و با تحرک انجام دهیم، اما ما یک تیم فوق العاده برای حرکت از پشت و یا استفاده از توپ های دوم نیستیم. به همین دلیل باید در چنین شرایطی در جریان مسابقه صبور بوده، ناامید نشویم و اجازه ندهیم حریف از ضد حملات یا ضربات آزاد یا کرنر استفاده کرده و روی دروازه ما موقعیت بسازد.

جیمز مدیسون برای بازی کردن در این پست استاد است، اما ما نیز در این دیدار واقعا خوب دفاع کردیم. البته در پایان و زمانی که باید توپ را حفظ می کردیم، در تلاش بودیم که ریتم بازی خود را افزایش دهیم. ما با ریتم پایین بازی کردیم و به همین دلیل شرایط برای ما دشوار شد."