ماسیمیلیانو الگری اعتقاد دارد نتیجه بازی با ویارئال در تورین مشخص خواهد شد

ماسیمیلیانو الگری گفت تیمش برای بازی با ویارئال به صبر، نظم و عملکرد فنی خوب نیاز دارد.

طرفداری | ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس در کنفرانس خبری پیش از بازی با ویارئال در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. به گزارش وب سایت یوونتوس، الگری درباره چگونگی بازی با ویارئال، اتفاقاتی که در بازی با تورینو افتاد و لزوم محافظت از ولاهوویچ به صحبت پرداخت.

پیش‌بینی یک بازی نزدیک مقابل ویارئال

ماسیمیلیانو الگری عقیده دارد تیمش باید با رویکردی درست به مصاف ویارئال برود:

ویارئال اصلا قرعه آسانی نیست. آن‌ها یک سرمربی بسیار خوب و بازیکنانی فیزیکی و تکنیکی دارند. ویارئال هم اکنون فرم خوبی را سپری می‌کند. این یعنی ما باید در بازی فردا تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم. آن‌ها تیمی هستند که باج نمی‌دهند و تجربه بالایی دارند. فکر می‌کنم یک بازی تاکتیکی در پیش داریم. نتیجه صعود به دور بعد در بازی فردا تعیین نمی‌شود، مگر این که بتوانیم 3-0 یا 4-0 پیروز شویم. بازی فردا فقط نیمی از راه صعود به مرحله بعدی است و نتیجه در 180 دقیقه رقم خواهد خورد. به صبر، نظم و تکنیک نیاز داریم. ما برای کسب پیروزی و موفقیت در کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا بازی می‌کنیم. البته باید ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود و جزئیات کار به چه چیزهایی بستگی دارد. تغییر رویکرد یوونتوس پس از تغییر قانون گل زده در خانه حریف؟ همه چیز تغییر کرده و باید برای پیروزی بازی کنیم. به دنبال کسب نتیجه مثبتی در بازی فردا هستیم. از رویکرد تیم راضی هستم و فردا می‌خواهم نمایش خوبی از تیمم ببینم. باید هم خوب کار کنیم و هم خوش‌شانس باشیم. 

رضایت الگری از بازی یوونتوس مقابل تورینو

پس از تساوی 1-1 یوونتوس و تورینو، انتقادات زیادی از رویکرد مکس الگری انجام شد؛ با این حال سرمربی یوونتوس، این انتقادات را درست نمی‌داند: 

با حرف شما درباره ضعیف بودن عملکرد یوونتوس مقابل تورینو و آتالانتا موافق نیستم. در دربی، سخت مبارزه کردیم. اگر این بازی اول فصل برگزار می‌شد، آن را می‌باختیم. این بازی خیلی سخت بود و همیشه در فصل، چنین بازی‌هایی وجود دارد. در حال حاضر اوضاع ما خوب پیش می‌رود. بیست روز پیش می‌گفتند یوونتوس مدعی اسکودتو است اما ما به تعادل نیاز داریم. بیست روز پیش هم همین تیم کنونی بودیم.

ولاهوویچ و موراتا فردا در خط حمله یووه

سرمربی یوونتوس درباره انتقادات از دوشان ولاهوویچ طی روزهای اخیر و وضعیت سایر بازیکنان تیمش گفت: 

 نباید کوهی از فشار و مسئولیت را روی دوش ولاهوویچ بگذاریم. بازی فردا مقابل ویارئال، اولین بازی ولاهوویچ در لیگ قهرمانان اروپا است و این نکته را فراموش نکنید. مثل سایر بازیکنان، وظیفه دارم از ولاهوویچ محافظت کنم چرا که او با وجود این‌که استعداد خاصی است، فقط 22 سال دارد. فردا آلوارو موراتا و ولاهوویچ در خط حمله حضور خواهند داشت. در خصوص خط هافبک تردیدهایی دارم. از آرتور ملو رضایت دارم. مک کنی یک هافبک کاملا تهاجمی است. او ویژگی‌هایی کاملا متفاوت از سایر بازیکنان تیم ما دارد. بونوچی همراه با تیم تمرین کرده و هیچ احساس دردی ندارد. در دسترس بودن بونوچی خیلی مهم است. قطعا او برای بازی شنبه شب آماده خواهد بود. پلگرینی هم بازگشته و رابیو با وجود کوفتگی در تمرین، مشکلی ندارد و به بازی فردا می‌رسد. برناردسکی هم دویدن را از فردا شروع می‌کند.