به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش از دیدار دشوار منچسترسیتی در خانه لستر و ورزشگاه کینگزپاور بود که مشخص شد ارلینگ هالند، ستاره نروژی سیتیزن ها، به دلیل خستگی در این بازی غایب است و به نظر می‌رسد پپ گواردیولا در مورد او جانب احتیاط را رعایت کرده است. همانطور که پیش‌بینی می شد، سیتی در خانه لستر روز دشواری را تجربه کرده و چندین بار ادرسون بود که دروازه تیم پپ گواردیولا را نجات داد. 

اما در اوایل نیمه دوم بود که سیتی در موقعیتی مناسب صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و کوین دی‌بروینه توانست با یک ضربه فوق‌العاده و تماشایی، تک گل برتری بخش تیمش را به ثمر برساند. دی‌بروینه که در این فصل و در کنار ارلینگ هالند یکی از بهترین زوج‌های فوتبال اروپا را ساخته، در غیاب ستاره نروژی نیز ماموریت خود را به بهترین شکل انجام داده و توانست سه امتیاز حساس این مسابقه را به حساب سیتیزن ها واریز کند.

از بین بازیکنانی که بیش از 50 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده‌اند، فقط دیوید بکهام (55%) و کریستین اریکسن (44%) بیشتری از گل های خود را از بیرون محوطه جریمه نسبت به کوین دی‌بروینه با 42 درصد، به ثمر رسانده‌اند. این ستاره بلژیکی تا به حال 60 بار در لیگ برتر موفق به گلزنی شده که با احتساب گل امروز برابر لستر، 25 گل از بیرون محوطه وارد دروازه حریفان شده است.