باواریایی ها به یک پیروزی پرگل دیگر دست یافتند

بایرن‌مونیخ به راحتی ماینتس را شکست داد.

طرفداری/ در چارچوب هفته دوازدهم بوندسلیگا، بایرن مونیخ میزبان ماینتس بود و با نتیجه ۲-۶ این تیم را شکست داد. یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری پس از مسابقه راجع به بازی گفت: 

فکر می کنم در ابتدای هر دو نیمه اول و دوم آنها 5-10 دقیقه سختی کشیدیم وگرنه در سایر دقایق واقعا خوب کار کردیم. باید این نمایش فوق‌العاده ای که تیم هر ۳ روز یکبار تکرار می کند را ستایش کرد. بازیکنانم ترکیبی از نگرش فوق‌العاده و کیفیت بالا را در زمین اجرا می کنند. 

شش گلزن مختلف؟ این اتفاق همیشه خوب است و به بازیکنان اعتماد به نفس می دهد. بازیکنان تعویضی هم امروز عالی بودند.

 

 برای سادیو مانه خوشحالم. پیشرفت دو هفته گذشته به دلیل جایگاه ایده‌آل او در ترکیب است. او  حالا بیشتر در پست وینگر بازی می کند که قبلا در لیورپول بازی می کرد. او امروز مثل بازی با بارسلونا خوب کار کرد و امیدوارم همین راه را ادامه دهد. 

تعویض دلیخت: این یک اقدام احتیاطی بود و او مشکل عضلانی داشت. اگر فردا شرایط او بدتر شود، او رادیوگرافی خواهد کرد، اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

ایجاد تغییر زیاد در ترکیب بازی با اینتر؟ به طور کلی ما می خواهیم برنده شویم. قطعا تغییراتی در ترکیب ایجاد خواهیم کرد، اما باید منتظر تمرینات چند روز آینده باشیم. ممکن است 3-4 تغییر در ترکیب داشته باشیم. باید ببینیم شرایط بازیکنانی که زیاد بازی کرده‌اند چگونه خواهد بود.