به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر انگلیس به مصاف وستهم رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 0-1 شکست دهد. 
تک گل یونایتد در این بازی را مارکوس راشفورد به ثمر رساند که صدمین گل باشگاهی او به حساب می‌آمد و باعث شد که تیمش روند موفقیت‌آمیز در لیگ برتر را همچنان ادامه دهد. 
پپ گواردیولا پیش از این در نشست خبری‌اش در روز جمعه از عملکرد شیاطین سرخ در میدان تمجید کرد و مدعی شد که یونایتد در حال بازگشت به جمع مدعیان و روزهای طلایی است. 


تن‌هاخ پس از پایان بازی شب گذشته در واکنش به صحبت‌های سرمربی منچسترسیتی اظهار داشت:« برای مطرح کردن چنین اظهاراتی خیلی زود است. من به بازی تیمم در نیمه دوم انتقاد داشتم. ما باید بتوانیم شرایط را در هر بازی بسیار بهتر از این مدیریت کنیم.»
سرمربی منچستریونایتد با اشاره به پیشرفت قابل توجه تیمش اضافه کرد:« این روحیه واقعا فوق‌العاده است. ما کیفیت کافی برای گلزنی و ارائه فوتبال هجومی را داریم و حالا باید به دنبال تاثیرگذاری کافی برای بهبود این شرایط باشیم. اگر به همین روند ادامه دهیم، در مسیر درستی خواهیم بود اما برای این که بتوانیم رقیبی جدی برای سیتی باشیم و آنها را دنبال کنیم هنوز راهی طولانی در پیش داریم.»