به گزارش "ورزش سه"، دی‌بروینه یکی از بازیکنان نسل طلایی بلژیک است که بسیاری امید دارند به دوران دوری طولانی مدت تیم ملی این کشور از جام قهرمانی پایان دهند. 
این ستاره منچسترسیتی در چند سال اخیر نمایشی خیره‌کننده را در ترکیب این تیم ارائه کرده که تحسین بسیاری را به همراه داشته است. او این فصل نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و کادر فنی و هواداران بلژیک امیدوار هستند که او همین روند را در جام جهانی 2022 قطر نیز ادامه دهد . 
با این که این بازیکن تنها 31 سال دارد و در جام جهانی بعدی 35 ساله خواهد بود اما شرایط دشوار و فشرده مسابقات باعث شده که او درباره حضورش در جام جهانی 2026 تردید داشته باشد. 


این بازیکن در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:« مشخصا من 31 سال دارم و نمی‌دانم که تا چهار سال آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. این سومین بار است که در جام جهانی بازی می‌کنم و درک می‌کنم چه شرایطی در پیش است، بنابراین نمی‌توانم به جای کسی که اولین باره در جام جهانی به میدان می‌رود صحبت کنم.»
دی بروینه با اشاره به شرایط دشوار برگزاری مسابقات گفت:« ما صحبت خاصی درباره حضور یا عدم حضور در جام جهانی با دیگر بازیکنان تیم نداشتیم اما باید این موضوع را در نظر گرفت که تقویم برگزاری مسابقات واقعا فشرده و فاجعه است و همین کار را سخت می‌کند.»