به گزارش “ورزش سه” مهدی رجب‌زاده، سرمربی فجر سپاسی بعد از کسب تساوی مقابل استقلال ملاثانی گفت: خیلی ناراحت هستم. بازی را در دقایق آخر مساوی کردیم ولی به لحاظ فنی خیلی خوشحالم بازیکنان ما فوتبالی را بازی می‌کنند که رو به جلو و روی زمین و با برنامه است. آن‌ها توانایی این را دارند با تیم‌های که با تفکرات مختلف فوتبال بازی می‌کنند، سبک خودشان را دیکته کنند. نیمه اول بسیار قوی و خوب ظاهر شدیم و‌ به گل رسیدیم و می‌توانستیم در سه موقعیت دیگر گل بزنیم اما کم دقت بودیم. اگر توپ‌های ما گل می‌شد همان نیمه اول ۲-۰ یا ۳-۰ برنده می‌شدیم.

وی در ادامه گفت: اما در نیمه دوم استقلال رو به بازی بلند آورد و‌ دائما توپ روی هوا بود و طبیعتا وقتی این کار انجام می‌شود، بازیکنان اشتباهاتی دارند. این هم تاکتیک تیم حریف بود و با این روش نتیجه گرفته‌اند. در مجموع از بازیکنانم راضی هستم و بازی جسورانه‌ای بازی انجام داده‌اند. ما باید مقابل چنین تیمی تجربه به دست می‌آوردیم که فوتبال فقط روی زمین نیست و فوتبال هوایی هم جزوی از فوتبال است.

رجب‌زاده در پایان گفت: داور هم می‌توانست کمتر از ۶ دقیقه وقت اضافه اعلام کند. اتفاق خاصی در جریان بازی رخ نداد که او ۶ دقیقه اضافه گرفت و ما گل مساوی را دریافت کردیم. با این حال برای مسابقات آینده پر قدرت حاضر می‌شویم و به دنبال کسب سه امتیاز خواهیم بود.