به گزارش "ورزش سه"، دو روز پیش فلامینگو توانست قهرمان جام لیبرتادورس شود و به این ترتیب حریف اصلی رئال مادرید برای قهرمانی جام جهانی باشگاه ها خواهد بود. تورنمنتی که نه هنوز تاریخ دقیقش مشخص است و نه میزبانش تعیین شده است. به احتمال زیاد فینال این تورنمنت بین رئال و فلامینگو برگزار خواهد شد و تیم برزیلی از حالا بی‌تاب این بازی است.

فیلیپه لوئیس که با پیراهن اتلتیکو دو فینال لیگ قهرمانان را به رئال باخته، انگیزه بالایی برای این بازی دارد. او به کادناسر گفت:«نه تنها من که تمام هم تیمی هایم از حالا منتظر بازی با رئال هستند. البته هنوز نمی دانیم جام جهانی باشگاه ها کجا و در چه تاریخی برگزار می شود ولی شک نکنید که تاریخش را رئال تعیین خواهد کرد. در واقع هر زمان که رئال دلش بخواهد این تورنمنت برگزار می شود. البته من با رئال مشکل شخصی ندارم و می گویم که اگر بایرن هم به جای رئال بود، این باشگاه تاریخ برگزاری جام جهانی باشگاه ها را تعیین می کرد. باشگاه های بزرگ اروپایی قدرتی فراتر از تصورات دارند.»

لوئیس در مورد حذف زودهنگام اتلتیکو از لیگ قهرمانان گفت:«من به دیه‌گو سیمئونه اعتماد دارم. هنوز همه بازی های اتلتیکو را نگاه می کنم و شرایط بسیار شبیه به فصل 18-2017 است. ما در گروه ساده ای بودیم ولی نتوانستیم به یک هشتم نهایی برسیم. به لیگ اروپا رفتیم و در نهایت قهرمان شدیم تا فصلی فوق العاده به ثبت برسد. همان اتفاق در فصل جاری هم می تواند تکرار شود.»