به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران مسابقات جام بین قاره‌ای را با پیروزی 7 بر 2 مقابل پاراگوئه آغاز کرد و امروز از ساعت 19:30 در گام دوم به مصاف امریکا خواهد رفت. علی نادری در مورد عملکرد شاگردانش در دیدار اول گفت: بازی بسیار خوبی بود و بچه ها به نحواحسن موارد تاکتیکی که گفته بودیم را پیاده کردند. خدا را شکر نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم.

او در مورد عملکرد دور از انتظار تیم ملی در وقت های اول و دوم مسابقه با پاراگوئه تاکید کرد: دلیل عمده این اتفاق، زمین مسابقه بود. بازی ها قبلا در زمینی برگزار می شد که ماسه آنچنانی نداشت. ولی این زمینی که تجهیز شده در حد بین المللی است و یک مقدار سنگینی آن روی کار ما تاثیر داشت. رفته رفته شکل کار دست بچه ها آمد و توانستیم بازی را ببریم.

سرمربی تیم ملی با اشاره به این که ایران آمادگی رویارویی با دو حریف دیگر را بر اساس شناخت کسب شده دارد افزود: بازی امریکا و ژاپن را تماشا کردیم تا استراتژی مناسبی مقابل آنها داشته باشیم و به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

علی نادری در پاسخ به این سوال که ایران با چه هدفی به دوبی سفر کرده تا در جام بین قاره‌ای این دوره حضور پیدا کند گفت: آمدیم اینجا تا بهترین نتیجه را کسب کرده و به کشور برگردیم.