به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو، امروز و بعد از بازی با نساجی در سوپرجام چند روزی به بازیکنان استراحت خواهد داد و به طور حتم میزان تعطیلی بازیکنان استقلال کمتر از سایر تیم‌ها است، چراکه مسابقات برای دیگر تیم ها بعد از هفته یازدهم به پایان رسیده اما استقلال امروز برگزار کننده دیدار سوپر جام خواهد بود.

بر اساس خبرهای رسیده یکی از درخواست های ریکاردو ساپینتو از علی فتح‌الله‌زاده فراهم کردن مقدمات حضور تیم استقلال در یکی از کشورهای خارجی برای برپایی اردوی تدارکاتی و هم چنین انجام بازی های دوستانه است. به نظر می رسد سرمربی تیم استقلال دیروز در کرمان و در نشستی که با مديرعامل استقلال داشت، در این باره صحبت کرد.

استقلال، در ابتدای فصل اردوی تدارکاتی را در ترکیه برپا کرده بود. شاید یکی از محورهای صحبت های ریکاردو ساپینتو با علی فتح‌الله‌زاده در نشست دیروز خرید بازیکن جدید هم بوده است. البته باید به این نکته مهم اشاره کرد که لیست بازیکنان استقلال پر است و در صورتی می تواند بازیکن جدید خریداری کند که برخی از بازیکنان فعلی را در پنجره زمستانی کنار بگذارد. به طور حتم همه فکر و ذهن ریکاردو ساپینتو تا پیش از فرا رسیدن پنجره زمستانی ادامه با نفرات فعلی خواهد بود.