اسطوره باشگاه یوونتوس معتقد است خط هافبک این تیم کیفیت نسل طلایی گذشته را ندارد.

الساندرو دل پیرو می گوید باشگاهی مثل یوونتوس نباید نهایت هدفش صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس امشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان باید مقابل ویارئال قرار بگیرد. به همین بهانه نشریه گاتزتا گفتگویی با الساندرو دل پیرو، اسطوره باشگاه یوونتوس انجام داده و با او در مورد مسائل مختلفی صحبت کرده است. صحبت های دل پیرو را در ادامه می خوانید:

شرایط یوونتوس

پتانسیل یوونتوس خیلی زیاد است اما محدودیت هایی هم دارند. آنها در چهار سال اخیر هر سال کمتر از قبل در سری آ امتیاز به دست آورده اند و این صرف نظر از مربیان تیم، معنا و مفهومی دارد. کیفیت تیم به خصوص در خط هافبک چیزی نیست که در دوران طلایی یوونتوس بود. باید این مشکل را به شکلی جبران کنند. باید خوب بازی کنند و روحیه یوونتوس را نشان دهند.

هدف یوونتوس در لیگ قهرمانان

رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی نباید بیشترین هدف برای تیمی مثل یوونتوس باشد. اگر کیفیت تیم را در نظر بگیرید، یوونتوس یکی از مدعیان قهرمانی است اما با نگاهی به نتایج و عملکرد تیم در فصل جاری شرایط فرق می کند.

تقابل با ویارئال

یوونتوس باید از اشتباه دوری کند و بداند که در زمینه فشرده بازی کردن در سطح ویارئال نیست. انتظار یک بازی برابر و جذاب را دارم.یووه باید دائما عطش داشته باشد.

ولاهوویچ

اگر بازیکن قدرتمندی باشید، سنتان اهمیت ندارد. باید آماده به دنیا آمده باشید.

دلیخت

به نظرم شکی در مورد توانایی های او وجود ندارد. برای خرید او هزینه زیادی انجام شد و دلیلش همین کیفیت بالای او است.

مثلث تهاجمی یووه در دوران دل پیرو

میلان در آن سال ها دائما قهرمان می شد و  لیپی دنبال تیمی تهاجمی بود. مثلث تهاجمی ما نه تنها از نظر تاکتیکی بلکه از نظر نوع حمله انقلابی محسوب می شد. 

قرارداد دیبالا

نمی توانم در مورد قرارداد سایرین صحبت کنم. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که امیدوارم پائولو بتواند در زمین مسابقه دائما بازی کند و عملکرد خوبی داشته باشد. او در حال حاضر این شرایط را نداشته است ولی می تواند چیزهای زیادی به این پیراهن دهد. او یک مهاجم است و نیاز دارد برای شوتزنی در جای مناسب باشد و پاس های مهم دهد. او باید دروازه را ببیند.