به گزارش "ورزش سه"، زمانی که دله آلی در تابستان امسال در فرودگاه آتاتورک از سوی هواداران بشیکتاش مورد استقبال قرار گرفت، به نظر می رسید این ستاره انگلیسی و 26 ساله در فوتبال ترکیه احیا خواهد شد. بعد از سپری کردن دورانی دشوار در تاتنهام و در ادامه انتقال قرضی ناموفق به اورتون، دله آلی در فصل تابستان راهی بشیکتاش شد تا بلکه در این تیم فرصت برای اثبات خود را پیدا کند. اما سنول گونش، سرمربی این باشگاه محبوب و ترکیه ای، اعتراف کرد هنوز نتوانسته شرایط پیشرفت این بازیکن را فراهم کند و دله آلی بازیکنی پایین تر از سطح استاندارد است.

سنول گونش گفت: "من در ابتدا نتوانستم روی بازیکنان تاثیر بگذارم. اکنون می توانم به راحتی این کار را انجام دهم. البته این اتفاق در مورد دله آلی رخ نداده است. اجازه دهید در مورد دله آلی به عنوان یک بازیکن حرفه ای صحبت نکنیم، اما او از نظر کارایی و ارائه نمایشی موثر، پایین تر از حد انتظار عمل می کند."

جالب اینجاست چند سال پیش دله آلی اینقدر در ترکیب تاتنهام آماده بود که مورد توجه رئال مادرید نیز قرار گرفته بود و اسپرز 100 میلیون یورو برای فروش او درخواست کرد. اما افت محسوس و غیرمنتظره او در سال های اخیر باعث شده دله آلی در سن 26 سالگی به آخر خط برسد و به نظر تنها یک معجزه می تواند این هافبک تکنیکی گلزن را دوباره احیا کند.