با توجه به ناآرامی های موجود بین دو کشور اوکراین و روسیه این احتمال وجود دارد که یوفا تصمیم به تغییر ورزشگاه میزبان فینال لیگ قهرمانان این فصل بگیرد.

این احتمال وجود دارد که میزبانی فینال لیگ قهرمانان از کشور روسیه به محل دیگری منتقل شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از RMC، فینال لیگ قهرمانان فصل جاری قرار است در تاریخ 28 می در ورزشگاه گازپروم آرنا شهر سنت پترزبورگ روسیه برگزار شود. با این وجود با توجه به ناآرامی های موجود بین دو کشور روسیه و اوکراین تردیدهایی را در مورد برگزاری فینال در روسیه به وجود آورده است.

گفته می شود یوفا اگر چه در حال حاضر اصرار دارد که برنامه ای برای تغییر محل میزبانی در دستور کار خود قرار نداده است اما به دقت شرایط دو کشور روسیه و اوکراین را زیر نظر دارد و در صورت لزوم محل برگزاری دیدار فینال را تغییر خواهد داد. شنیده ها حاکی از این است که ورزشگاه ومبلی گزینه جایگزین یوفا در صورت گرفتن میزبانی از سنت پترزبورگ است. گفته می شود که شهر میزبان فینال لیگ قهرمانان 60 میلیون پوند از یوفا دریافت می کند و در صورت گرفته شدن میزبانی از روسیه این مبلغ از دست شهر سنت پترزبورگ خواهد رفت. 

سال گذشته نیز دیدار فینال لیگ قهرمانان که قرار بود در استانبول برگزار شود در نهایت به خاطر مسائل و محدودیت های کرونایی به کشور پرتغال و شهر پورتو منتقل شد.