به گزارش ورزش سه، العین امارات که فصل گذشته موفق شد عنوان قهرمانی لیگ حرفه‌ای این کشور را به نام خود ثبت کند، با گذشت هشت هفته از فصل جدید، با ۱۳ امتیاز در رتبه هشتم جدول قرار دارد تا همین مسئله نارضایتی هواداران این تیم را در پی داشته باشد.

این تیم فردا در ورزشگاه هزاع بن زاید در هفته نهم لیگ حرفه‌ای امارات میزبان خور فکان خواهد بود و تلاش می‌کند با پیروزی برابر تیم رده یازدهمی جدول، به جایگاه خود در جدول بهبود ببخشد. سرگئی ربروف سرمربی اوکراینی العین در نشست خبری مقدماتی پیش از این مسابقه گفت: با وجود اینکه بازیکنان، در بازی های گذشته ما پتانسیل واقعی خود را نشان ندادند اما من به توانایی آنها اعتماد دارم، ما همیشه جلساتی را با حضور بازیکنان برگزار می‌کنیم تا به مشکلات آنها رسیدگی شود.

وی ادامه داد: همه ما ملزم به برخورد جدی‌تر و تمرکز بیشتر نسبت به بازی‌های قبل هستیم و نه تنها در روز بازی، بلکه باید در تدارکات قبل از بازی‌ها هم جدی‌تر باشیم و من کاملا مطمئن هستم که قدرت انجام این کار را داریم. نارضایتی هواداران از افت رتبه تیم نسبت به فصل گذشته را درک می‌کنیم و تلاش‌مان را دوچندان خواهیم کرد؛ در‌ حال حاضر اختلاف بین العین و رتبه اول جدول تنها سه امتیاز است و به همین دلیل لازم است که با تمرکز بیشتری در مسابقات شرکت کنیم.

ربروف افزود: لیگ امارات بسیار قوی است و قبلا توضیح داده‌ام که در لیگ اوکراین یا مجارستان، دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت می‌کنند اما اینجا شرایط کاملا متفاوت است و پنج یا شش تیم قبل از شروع فصل، آمادگی خود را برای کسب عنوان قهرمانی لیگ اعلام و برای بهبود وضعیت تیم‌هایشان تلاش کردند. باز هم می‌گویم این لیگ بسیار قوی است و همانطور که می‌بینید ما امتیازهای زیادی از دست داده‌ایم اما اختلاف با صدرنشین‌ها، تنها سه امتیاز است. اکنون باید در‌ کنار هم کار کنیم و از یکدیگر حمایت کنیم تا قوی باشیم و بیشترین تلاش را بکنیم و با حمایت هواداران و حضور آنها در ورزشگاه، با جدیت ادامه دهیم.