به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش دیشب در ورشو شبی درخشان و تاریخی برای این باشگاه را پشت سر گذاشت و موفق شد با پیروزی 4-0 مقابل شاختار دونتسک اوکراین بعد از رئال مادرید به عنوان تیم دوم گروهش به مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

اما در این مسابقه اتفاقی افتاد که علاوه بر لایپزیش، تیم ملی آلمان را شوکه کرده است. تیمو ورنر، مهاجم ملی‌پوش آلمانی، که امسال تابستان از چلسی به لایپزیش پیوست در جریان مسابقه با شاختار دچار آسیب‌دیدگی شد و لنگ لنگان زمین مسابقه را ترک کرد.

تیمو ورنر امروز معاینات پزشکی را پشت سر گذاشت و مشخص شد که رباط‌‌های مچ پای او پاره شده است و در نتیجه این مهاجم آلمانی برای مدتی قابل توجه قادر به حضور در میادین نخواهد بود. باشگاه لایپزیش این خبر را اعلام کرده و گفت ورنر تا پایان سال 2022 میلادی نمی‌تواند فوتبال بازی کند.

در بیانیه باشگاه لایپزیش آمده است:" دیشب در جریان پیروزی ما بر شاختار دونتسک، تیمو ورنر از ناحیه مچ پا آسیب دید. اسکن‌هایی که امروز از پای او گرفته شد نشان داد که متاسفانه رباط مچ پای چپ تیمو پاره شده و در نتیجه او تا پایان سال 2022 از میادین دور خواهد بود".