به گزارش "ورزش سه"، حدود یک دهه پیش بایرن مونیخ مرتکب اشتباه بزرگی شده و تونی کروس، یکی از بهترین هافبک های تاریخ آلمان را به راحتی به رئال مادرید واگذار کرد. این ستاره خلاق در این مدت به همه افتخارات ممکن دست یافته و نقش مهمی در درخشش رئال مادرید در این فصول داشته است. حالا تونی کروس فاش کرد سبک بازی رئال مادرید و تیم کارلو آنچلوتی در سال 2013 این بازیکن را تحت تاثیر قرار داده است.

تونی کروس گفت: "هنگام انتقال از بایرن مونیخ به رئال مادرید همچنان ذهنیت من کسب پیروزی بود، اما ایده فوتبالی دو تیم فرق داشت. در لیگ قهرمانان سال 2013 و وقتی و زیر نظر پپ گواردیولا با بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید با کارلو آنچلوتی بازی کردیم، از نظر فوتبالی نمایش خوبی ارائه دادیم، اما ضدحملات فراوانی روی دروازه ما ترتیب داد.

حتی 80 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتیم و 0-1 مغلوب شدیم. در خانه نیز همین اتفاق تکرار شد و در نیمه نهایی با نتیجه 0-4 شکست خوردیم. رئال مادرید با کریستیانو رونالدو و گرت بیل دفاع کرده و با سرعت بالا و مالکیت توپ پایین، روی دروازه ما ضد حمله می زد. این روند است که کمی تغییر کرده و بازیکنان فعلی رئال مادرید خواهان حفظ توپ هستند.

ایده فوتبالی من این است که توپ را در اختیار داشته و از این طریق حریف را خسته کرده و حمله کنیم. من هنگام مالکیت توپ راحت تر هستم و البته تنها کسی نیستم که چنین عقیده ای دارم. کارلو آنچلوتی در دومین فصل حضورش در رئال مادرید 2015 نیز اینگونه فکر می کرد و  الان مالکیت توپ رئال مادرید بیشتر از هفت یا هشت سال پیش است اما حالا قبول کرده ایم که وقتی توپ را در اختیار نداریم، باید به دنبال خلق ضدحملات روی دروازه حریف باشیم."