چلسی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را با برد ۲-۰ شروع کرد. 

توماس توخل امیدوار است بتواند در دیدار نهایی لیگ کاپ انگلیس مقابل لیورپول، از حضور حکیم زیاش و متئو کواچیچ بهره ببرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، شاگردان این مربی آلمانی به لطف گل‌های کای هاورتس و کریستین پولیشیچ بر حریف فرانسوی خود غلبه کردند تا برای بازی برگشت در فرانسه شرایط مناسبی داشته باشند. توخل در مصاحبه پس از بازی گفته است:

اگر گل زده در خانه حریف هنوز پا بر جا بود، وضعیت بهتر می‌شد ولی ما بار دیگر دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم و لایق این هم بودیم. آن‌ها تیم قدرتمندی هستند و ما برای فرصت ندادن به حریف کار سختی داشتیم. ما در طول بازی فراز و نشیب داشتیم ولی هرگز فرصت بزرگی در اختیارشان قرار ندادیم. ما در این بازی دشوار، مستحکم و پر تلاش بودیم و به شایستگی برنده شدیم. 

مصدومیت حکیم زیاش و متئو کواچیچ؟ چیزی نمی‌دانم. باید کواچیچ را در بین دو نیمه عوض می‌کردم و در آن صورت یک تعویض دیگر هم داشتیم. در مورد حکیم با پزشک صحبت نکرده‌ام و امیدوارم مشکلش جدی نباشد. امروز سه شنبه است و برای ریکاوری کردن تا یکشنبه، فرصت زیادی باقی مانده است. امیدوارم برای یکشنبه آماده باشند. 

از عملکرد امروز انگولو خیلی راضی بودم. مدتی طول کشید. او در بازی‌های گذشته از حیث خودباوری، جدیت و در کل عملکردش با مشکل مواجه شد. درخشش امروز او خبر خوبی بود و بلافاصله تاثیر این مهم بر روی تیم، مشهود بود. انگولو بازیکن تعیین کننده ماست و تاثیر زیادی روی این تیم دارد.