مهاجم آلمانی شیرهای لندن به کاستی‌های عملکرد تیمش واقف است ولی در عین حال آن را با در نظر گرفتن شرایط درک می‌کند. 

کای هاورتس با گلزنی خود، به پیروزی ۲-۰ چلسی مقابل لیل در دیدار رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از BBC، ملی پوش آلمانی چلسی در پایان مسابقه سه شنبه شب در ورزشگاه استمفوردبریج، ضمن اشاره به فینال لیگ کاپ مقابل لیورپول به خبرنگاران گفت:

می‌دانستیم که بازی سختی است. آن‌ها فوتبال خوبی بازی کردند و نیمه اول برای ما خیلی سخت بود. این تازه پایان نیمه اول است و ما باید در بازی بعدی هم برنده شویم. 

من همیشه حتی در لیگ برتر تمام توانم را به کار می‌گیرم. گاهی شانس بیشتر با شما یار است، گاهی هم نه. من در هر جا که بتوانم به تیم کمک می‌کنم.

(بازی کردن در نقش مهاجم مرکزی) برای من خوب است. ما مهاجمان خوب زیادی داریم، بنابراین اعمال این تغییرات و بر هم زدن معادلات حریف هم خوب است. امروز این تصمیم به خوبی جواب داد و من هم در بازی کردن در هر پستی از خط حمله لذت می‌برم. 

ما بهترین فوتبال‌مان را بازی نکردیم و نمی‌توانستیم جدیت‌ هفته‌های قبل را داشته باشیم ولی ۲-۰ برنده شدیم و این مهم‌ترین چیز است. یکشنبه رقابت دیگری در پیش خواهد بود و حالا باید روی آن تمرکز کنیم. 

ما شانس زیادی برای تصاحب جام دیگری در روز یکشنبه داریم. بازی سختی خواهد بود. ما تمام توان‌مان را به کار خواهیم گرفت و امیدوار هستیم که در آن بازی به پیروزی برسیم.