دوشان ولاهوویچ، گلزن جوان یوونتوس به انتقادات توجهی ندارد و روی پیشرفت خودش متمرکز است

دوشان ولاهوویچ یک شب خاص را سپری کرد و در ثانیه 32 اولین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان اروپا موفق شد گلزنی کند.

طرفداری | با وجود گل ثانیه 32 دوشان ولاهوویچ به ویارئال، یوونتوس نتوانست در این مسابقه پیروز شود و با تساوی 1-1 متوقف شد. مهاجم 22 ساله صرب بیانکونری پس از این مسابقه در مصاحبه با مدیاست درباره اولین گلش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

رویایم در یوونتوس محقق شد. زدن این گل خوب بود و این که نام‌تان در کتاب رکوردهای تاریخ باشد، خوب است. با وجود این، خوش‌حال نیستم چون نتوانستیم بازی را ببریم. امروز واقعا می‌خواستیم در این بازی پیروز شویم اما این اتفاق نیفتاد.مقایسه با دل پیرو؟ او یک اسطوره و نماد یوونتوس است. من خودم را با او مقایسه نخواهم کرد. به ویارئال بابت نمایشی که ارائه کرد تبریک می‌گویم. ما هم باید سعی کنیم راهی که شروع کرده‌ایم را ادامه دهیم. من شخصا دیگر این مسابقه را فراموش کرده‌ام و همه باهم باید به بازی بعدی فکر کنیم. 

از ولاهوویچ درباره شادی پس از گلش و ژست صحبت کردن سوال شد. او در پاسخ به این پرسش که آیا این ژست برای ساکت کردن منتقدان است یا نه، گفت:

نمی‌دانم چرا مردم همیشه سعی می‌کنند جنجال درست کنند. من روزنامه‌ها را نمی‌خوانم و تمام سعی‌ام این است روی پای خودم بایستم. می‌خواهم هرروز بهتر از قبل شوم. شادی گلم ربطی به انتقادات نداشت و به یکی از اعضای خانواده‌ام مربوط بود. 

  • بیش‌تر بخوانید: دوشان ولاهوویچ برق‌آسا؛ گلزنی پس از 32 ثانیه بازی در لیگ قهرمانان!