ماسیمیلیانو الگری گفت تیمش در تورین برای برد مقابل ویارئال بازی می‌کند چون چاره دیگری ندارند

ماسیمیلیانو الگری با وجود تساوی 1-1 یوونتوس مقابل ویارئال از لزوم پیروزی در بازی برگشت در تورین صحبت کرد.

طرفداری | در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس در خانه ویارئال به تساوی 1-1 رسید. در صحنه گل ویارئال، خط دفاعی یووه دچار اشتباه محاسباتی در جای‌گیری شد که این موضوع اصلا مورد پسند ماسیمیلیانو الگری، سرمربی یوونتوس قرار نگرفت. الگری در مصاحبه با مدیاست ابتدا درباره گل خورده تیمش و رضایتش از نتیجه به دست آمده صحبت کرد:

اشتباه رابیو در صحنه گل؟ این یک اشتباه تعیین‌کننده بود زیرا لحظاتی پیش، صحنه‌ای مشکوک به خطا روی ولاهوویچ اتفاق افتاده بود که هم ما و هم آن‌ها لحظاتی متوقف شدیم. پارخو در محوطه جریمه تنها بود و توانست گل بزند. ویارئال در این بازی مهاجم نوک نداشت و نمی‌توانست از توپ‌های بلند استفاده کند. ما می‌دانستیم که باید مراقب شرایط مختلفی باشیم. رابیو در صحنه گل، به عقب برنگشت و می‌توانستیم خیلی بهتر کار کنیم. در مجموع تیم خوب بازی کرد و نتیجه خوبی هم گرفتیم. در نیمه اول هم خطر گل خوردن را حس کردیم. در ادامه فرصت‌های گلزنی داشتیم اما به راحتی در آفساید گیر می‌کردیم چون خط دفاعی آن‌ها خیلی بالا بود. در دقایق پایانی هم فرصت خوبی داشتیم که دروازه‌بان آن‌ها مهار خوبی انجام داد. 

سرمربی بیانکونری از لزوم برد در بازی برگشت مقابل ویارئال گفت و به تمجید از دوشان ولاهوویچ پرداخت: 

 حالا با لغو قانون گل زده در خانه حریف، بازی در تورین عملا یک فینال است. باید در آن مسابقه پیروز شویم چون هیچ گزینه دیگری غیر از برد نداریم. دیبالا، روگانی، برناردسکی و احتمالا کیه لینی برای بازی برگشت در دسترس خواهند بود. گلزنی ولاهوویچ در دقیقه 1؟ او خوب بازی کرد و برایش خوشحالم. بازی کردن مقابل رائول آلبیول آسان نیست. این یک بازی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان است. ویارئال هم تیمی باتجربه، باتکنیک و روی فرم است. از این رو نمی‌توانستیم به این فکر کنیم که با برد 3-0 به تورین بر می‌گردیم. باید آرام آرام پیش برویم. 

از سبک و رویکرد بازی تیم مکس الگری همواره انتقادات زیادی می‌شود؛ سرمربی یوونتوس در پاسخ به چرایی این سبک بازی یووه گفت: 

در این مسابقه، باید به همین شکل بازی می‌کردیم. باید به بازی عرض می‌دادیم چون آن‌ها کار را به میانه زمین کشانده بودند. متاسفانه سعی کردیم کمی زیباتر بازی کنیم و عزم‌مان را از دست دادیم. ترجیح می‌دهم یوونتوسی را ببینم که زشت بازی می‌کند و برنده می‌شود تا یوونتوسی که زیبا بازی می‌کند و شکست می‌خورد. تغییرات تاکتیکی در ادامه فصل؟ هنوز گام نهایی را برنداشته‌ایم و باید کمی بهتر یک‌دیگر را بشناسیم. برخی از بازیکنان هنوز مصدوم هستند. آرتور در پاس دادن خوب است اما برای بازی جلوی دفاع، مناسب نیست. از این رو باید راهی بیابیم که تیم بتواند نتیجه بگیرد. بیاد به کار ادامه دهیم و تمرکزمان را روی بازی با امپولی بگذاریم.

وستون مک‌ کنی در دقایق پایانی بازی شدیدا مصدوم شد و گفته می‌شود استخوان پنجم کف پایی او ممکن است دچار شکستگی شده باشد. الگری درباره وضعیت مصدومیت او گفت: 

فردا پای راست او مورد آزمایش X-Ray قرار می‌گیرد. امیدواریم که مشکلش جدی نباشد.