منچستریونایتد به طور جدی شرایط جذب چوپوموتینگ در ژانویه را بررسی می‌کند

چوپوموتینگ که این روز‌ها تبدیل به ستاره خط حمله باواریایی‌ها شده در تابستان سال آینده قراردادش با بایرن مونیخ به پایان می‌رسد و همین باعث شده تا برخی از باشگاه‌ها به جذب او علاقه نشان دهند.

طرفداری | حدود یک هفته پیش نشریه انگلیسی اکسپرس خبر از علاقه جدی منچستریونایتد و اریک تن هاخ به اریک ماکسیم چوپوموتینگ برای جایگزینی کریستیانو رونالدو داد. اما حال به نظر می‌رسد این شایعات جدی‌تر شدند و نشریات آلمانی بیلد و اسکای آلمان نیز این خبر را منتشر کرده‌اند. 

  • بیش‌تر بخوانید: حسن صالح حمیدزیچ: به زودی برای تمدید قرارداد با چوپوموتینگ صحبت می کنیم

به گزارش فلوریان پلتنبرگ از اسکای آلمان، منچستریونایتد به طور جدی علاقه‌مند به جذب چوپوموتینگ در پنجره نقل و انتقالات زمستانی است. این ستاره کامرونی به عنوان گزینه‌ای برای جایگزینی کریستیانو رونالدو که انتظار می‌رود در ژانویه منچستر را ترک کند، در نظر گرفته شده است. اما با وجود علاقه شیاطین سرخ، چوپوموتینگ قصد دارد در بایرن بماند و مذاکرات بر سر تمدید قرارداد پس از جام جهانی انجام خواهد شد.

همچنین به گزارش بیلد، چوپوموتینگ قصد دارد برای از سر گیری مذاکرات تمدید قراردادش با بایرن مونیخ تا پایان جام جهانی صبر کند. با توجه به اینکه قرارداد او در تابستان سال آینده به اتمام می‌رسد، چوپوموتینگ از ژانویه می‌تواند با هر باشگاه وارد مذاکره شود. منچستریونایتد یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب این بازیکن 33 ساله است.