به گزارش "ورزش سه"، فردا شب منچسترسیتی در جام اتحادیه فوتبال انگلیس و در دیداری دشوار در ورزشگاه اتحاد به چلسی خواهد رفت. ارلینگ هالند در هفته های اخیر و به دلیل مصدومیت شانس حضور تمام وقت در ترکیب ثابت منچسترسیتی را نداشته و پپ گواردیولا مدعی شد فردا در مورد شرایط این بازیکن برای دیدار با چلسی تصمیم گیری خواهد کرد.

پپ گواردیولا گفت: "هنوز برای ترکیب اصلی سیتی در دیدار فردا شب مقابل چلسی تصمیم نگرفته ام. امروز بعدازظهر تمرین و تا فردا شب برای انجام این کار وقت داریم. مربیان تیم خود را برای ارائه عملکرد هر چه بهتر و کسب پیروزی در هر مسابقه ای آماده می کنند.

احتمال بازی کردن ارلینگ هالند؟ او هنوز به مرز آمادگی کامل نرسیده و فردا خواهیم دید که هالند چه شرایط خواهد داشت. نکته مهم این بود که استخوان پای ارلینگ هالند نشکسته و فقط کمی آسیب در رباط برای او رخ داده است. او فعلا در مرز آمادگ کامل نیست و در یک هفته یا 10 روز آینده باید دید چه اتفاقی رخ می دهد. اگر ارلینگ هالند احساس خوبی داشته باشد، برای تیم ملی نروژ نیز بازی خواهد کرد.

دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان؟ آنها یک تیم جوان با فلسفه ای روشن و البته یک سرمربی باتجربه هستند. در مرحله یک هشتم نهایی شما می توانید با لایپزیش یا اینتر یا میلان و پاری سن ژرمن بازی کنید همه تیم ها واقعا قوی هستند. باید ببینیم بعد از جام جهانی و در آن مقطع چه شرایطی خواهیم داشت.

اگر قرار بود هفته آینده بازی کنیم، به شما می گفتم که ما در چه موقعیتی هستیم و آنها چه شرایطی دارند. اما تا ماه فوریه احتمال دارد اتفاقات زیادی رخ دهد. ما تجربه فصل گذشته را پیش چشم داریم. وقتی به ماه فوریه می‌رسیم، باید ببینیم شرایط چگونه است. اما من احترام زیادی برای عملکرد لایپزیش در سال های اخیر در فوتبال آلمان قائل هستم."