سرمربی بایرلورکوزن از بازگشت با روحیه مهاجم ایرانی تیمش به مستطیل سبز خوشحال است.

جراردو سیونه می گوید بعد از تماشای تمرینات آزمون در مورد بازی دادن به او تصمیم می گیرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از کیکر، با گذشت سه هفته از پیوستن سردار آزمون به بایرلورکوزن، مهاجم ملی پوش کشورمان در آستانه قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم جدیدش است. بنا به ادعای کیکر، اگر همه چیز خوب پیش برود، مهاجم ملی پوش کشورمان در دیدار تیمش مقابل آرمنیابیلفلد بازی خواهد کرد. 

گفته می شود سردار آزمون هنوز از نظر فیزیکی به طور کامل آماده نیست اما از نظر روحی شرایط بسیار خوبی دارد. سردار آزمون در جلسه تمرینی روز گذشته تیمش نیم ساعت بعد از سایر بازیکنان به تمرین اضافه شده و با روحیه خوب با هم تیمی های جدیدش شوخی کرده است. شنیده ها حاکی از این است که سردار آزمون از بازگشت به مستطیل سبز بسیار خوشحال بوده و این موضوع به وضوح در رفتارش دیده می شود و بنا به ادعای کیکر این موضوع تعجبی هم ندارد چون آزمون از 8 دسامبر در میادین حاضر نبوده است.

حال بازگشت او به مستطیل سبز با اولین بازیش برای لورکوزن همراه خواهد شد و انتظار می رود این اتفاق به زودی بیافتد. جراردو سیونه مربی لورکوزن در مورد بازگشت آزمون گفت:

او هنوز باید چند مرحله دیگر را طی کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم این مراحل برای بازگشت او کافی است یا نه. باید با او ملاقات کنم و ببینم روند حرکاتش چگونه است و سپس تصمیم بگیریم که بازی دادن به او عاقلانه است یا نه.

 اگر چه آزمون از زمان پیوستنش به لورکوزن در حال ریکاوری و انجام تمرینات انفرادی بوده است اما توانسته رابطه خوبی با هم تیمی های جدیدش ایجاد کند و با وجود طی کردن ریکاوری سعی کرده تا جای ممکن در کنار تیم باشد.  کیکر تاکید کرده است که آزمون با رفتارش در تمرینات روز شنبه لبخند رضایتی بر روی چهره مربی اش نشانده است. سیونه در این باره می گوید:

در کادر فنی تلاش زیادی می کنیم تا بازیکنان حس خوبی داشته باشد چون این موضوع اهمیت زیادی دارد.