به گزارش "ورزش سه"، اولیایی که در مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی حضور یافته بود در ابتدا گفت: من آمدم که شیربچه‌های ایران را که قرار است افتخار آفرینی کنند از نزدیک ببینم‌شان و بگویم شما سربازان ملت هستید و تلاش خودتان را بکنید. امیدوارم با تلاش خوب بچه‌ها نتایج خوبی بگیریم.

اولیایی در مورد جلسه صدور مجوز حرفه‌ای گفت: اولین جلسه کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فرداست و انشاالله دستورالعملی نوشته خواهد شد که راه صدور مجوز حرفه‌‌ای را فراهم کنیم. فرمایشات جناب مصطفوی درست است و باشگاه‌ها باید حتما به اصلاح امورشان اقدام کنند‌. تا رفع ایراد ساختاری نشود این مجوز صادر نمی‌شود؛ نباید انتظار داشته باشند گزارش غیرحقیقی به فیفا و ای‌اف‌سی ارائه دهیم.

او در مورد کنترل صدور مجوز حرفه‌ای گفت: خود فیفا شرکتی را استخدام کرده و این شرکت پایش می‌کند و ما را با مقررات اروپا مقایسه می‌کند. امیدوارم باشگاه‌های ما کمیته مجوز صدور را در باشگاه‌ها تاسیس کنند و نفراتی را بگذارند که رفع اشکال شود. خیلی از مشکلات از پس باشگاه‌ها برنمی‌آید و باید یک همت عالی از دولت باشد و جناب رییسی دستور صریحی بدهد و در غیر این صورت این مشکلات به این زودی برطرف نمی‌شود. مقررات فیفا جدی است و خوشبختانه تابحال پرونده‌مان را به کمیته انضباطی نفرستاده‌اند. اگر کمیته انضباطی بفرستند ممکن است هر تصمیمی برای‌مان بگیرند.

ویدئو: 264012