به گزارش "ورزش سه"، به تازگی سهامداران آمریکایی لیورپول، طی بیانیه‌ای اعلام کردند که به دنبال واگذاری سهام این باشگاه هستند و در حال حاضر منتظرند تا پیشنهاد مناسبی دریافت کنند. گروه فِنوِی ارزش حدودی لیورپول را ۳.۵ میلیارد پوند تخمین زده اند و حالا پس از گذشت یک روز اولین مشتری این باشگاه پیدا شده است.

کانر مک گرگور، مبارز ترکیبی و بوکسور اهل ایرلند است که از موفق‌ترین ورزشکاران این رشته و از ثروتمندترین ورزشکاران فعلی جهان محسوب می‌شود. بوکسور ایرلندی، پیش از این بارها علاقه‌اش به فوتبال را ابراز کرده بود و حالا در پاسخ به سوال یک کاربر در مورد خرید سهام لیورپول، خبر از قصد خرید این باشگاه پرافتخار انگلیسی داده و نوشت:"من  بسیار مشتاق هستم.  برای خرید لیورپول با افراد مربوطه تماس گرفتم و به زودی اطلاعاتی در این باره دریافت خواهم کرد. چه تغییر بزرگی! چه باشگاهی! " 

مک گرگور، طرفدار پروپاقرص سلتیک و منچستریونایتد است و رابطه دوستانه ای هم با کریس رونالدو دارد. این قهرمان سرشناس MMA در سال گذشته، زمانی که طرفداران یونایتد در اوج درگیری با گلیزرها برای واگذاری سهام باشگاه بودند، برای خرید سهام شیاطین سرخ، اعلام آمادگی کرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد.