به گزارش "ورزش سه"، در شبی که آرسنال با تیم دوم خود از برایتون شکست خورده و با جام حذفی خداحافظی کرد، لیورپول موفق شد در شرایطی مشابه و با درخشش دروازه‌بان ذخیره خود، دربی کانتی را در ضربات  پنالتی شکست داده و یکی ازتیم های صعود کننده از دور سوم جام حذفی فوتبال انگلیس لقب بگیرد. ستاره بی چون و چرای این دیدار، کله‌هر 23 ساله بود.

دروازه‌بان ایرلندی لیورپول که به واسطه حضور آلیسون بکر، شانس چندانی برای حضور در ترکیب اصلی لیورپول ندارد، طبق رسم معمول اکثر مربیان لیگ جزیره، در بازی های جام حذفی فرصت خودنمایی را پیدا کرده و امشب در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت. او که پیش از این نیز مهارت خود در مهار ضربات پنالتی را نشان داده بود، در بازی امروز یک تنه توانست در ضربات پنالتی مچ حریفان را خوابانده و صعود را به شاگردان کلوپ هدیه کند.

بازی دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید تا ضربات پنالتی، تعیین کننده تیم برنده باشد. این جا بود که زمان درخشش دروازه‌بان جوان لیورپول فرا رسید. کائویمین کله‌هر در شبی که بازیکنان لیورپول خیلی در زدن ضربات پنالتی موفق نبودند و دو ضربه خود را از دست دادند، سه ضربه حریف را مهار کرد تا تحت هر شرایطی که شده، برد را به نام تیمش ثبت کند. او از چهار ضربه تیم حریف فقط یکی را گل خورد و سه تای دیگر را با تشخیص درست مهار کرد.

کله‌هر تا کنون تنها در 18 بازی برای لیورپول به میدان رفته است. او دراین مدت شش ضربه پنالتی مهار کرده که بیشترین تعداد در میان تمام دروازه بانان تاریخ این باشگاه است. این دروازه بان ایرلندی در حال حاضر با چنین رکوردی، در تاریخ باشگاه بزرگ لیورپول صاحب جایگاهی منحصربفرد شده است.

ویدئو: 264115