سنگال برای رساندن سادیو مانه به جام جهانی پیش رو از جادوگران استفاده می‌کند

با مصدومیت سادیو مانه در بازی مقابل وردربرمن، انتظار می‌رود که او جام جهانی پیش رو را از دست بدهد.

طرفداری | به نقل از مارکا، با این حال سنگالی‌ها امیدوارند که بتوانند از ستاره خود در این جام جهانی بهره ببرند. یک منبع داخلی در فدراسیون فوتبال سنگال فاش کرده که تنها با وقوع یک معجزه، نام مانه می‌تواند در میان لیست دعوت شده تیم ملی سنگال به جام جهانی 2022 که امروز اعلام خواهد شد، باشد.

این شرایط باعث شده تا سنگالی‌ها به سراغ روش‌های نامتعارفی برای رساندن مانه به جام جهانی بروند. فاطما سامورا دبیرکل سنگالی فیفا، فاش کرده که آن‌ها برای اطمینان از حضور مانه در جام جهانی، دست به دامن جادوگران شده‌اند. سامورا در این‌باره، گفت:

خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است. ما از جادوگران استفاده خواهیم کرد. نمی‌دانم (که تاثیری دارد یا خیر) اما به هر حال از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. ما به معجزه امیدواریم. او باید در آنجا (همراه تیم ملی سنگال در جام جهانی) باشد. 

 این اولین بار نیست که پای جادوگران به فوتبال باز می‌شود. برای مثال مدتی پیش برادر پل پوگبا او را متهم به استفاده از جادوگر برای جلوگیری از مصدومیت و طلسم کیلیان ام باپه کرده بود یا گفته می‌شود که به خاطر رابطه بد میان یحیی توره و پپ گواردیولا، پزشکان آفریقایی پپ را طلسم کرده‌اند تا موفق به کسب لیگ قهرمانان اروپا نشود. همچنین در سال‌های اخیر نیز نمونه‌های زیادی از باز شدن پا جادوگران به فوتبال ایران نیز افشا شده‌اند.